Is dit topic er al? Ben eigenlijk wel benieuwd namelijk Zal meteen zelf maar beginnen: Bekijk bijlage 196352 Eerst oefenen met een lepeltje.. Bekijk bijlage 196353 .. daarna zelf doen! (Het is rapley geworden uiteindelijk ) Nou wie volgt!
Bekijk bijlage 196362 ze kijkt er een beetje twijfelachtig bij, maar uiteindelijk beviel die wortel wel geloof ik
Bekijk bijlage 197112 Jelmer vond wortels geen succes, inmiddels een half jaar verder nog steeds niet overigens.
Hier ons meisje van 6 maanden en 1 dag. Ze graaide als een malle alle boontjes bij elkaar en heeft zowaar ook nog wat naar binnen gekregen. Prachtig gezicht! Hier kun je haar 2 dagen later zien. Jeetje wat was ze nog kaal http://www.youtube.com/snuffel1979#p/u/48/iVeYTSswwTA
Die Magnum! Geweldig! Moet je later aan je kleinkind vertellen: "Het eerste hapje van je vader was een chocolade ijsje. Mag jij dat niet? Arm kind!"
en Lotte's eerste Zij had meteen al zo'n blik van "dat doe ik wel ff" en inderdaad, met haar 4.5 maanden at ze direct alles wat ik in haar mond stopte zonder morsen!