Ziet er goed uit hoor! Mijn eerste test was ook zo licht! Misschien was je ei toch ietsje later? Het zegt ook niets hoor hoe licht deze is, je zal zien dat hij oploopt over een dag of 2. In ieder geval is het duidelijk positief! Gefeliciteerd!
Dankjulliewel!! Ik hoop echt zo dat het deze keer goed gaat! Heb nu voor het eerst medicatie erbij dus ik duim keihard dat dit verschil gaat maken.
Gefeliciteerd!! Hopelijk gaat nu alles goed! Ik heb ook een part mola gehad, vreselijk die angst die ik daarna had! Gelukkig daarna een gezond kindje morgen krijgen!
Ik gelukkig ook! Maar daarna ook weer een partiele mola... Kans dat het nu weer zo is is nu 1 op 5 zeggen ze. Volgende week vrijdag horen we in UZ Gent eindelijk de uitslag van een test die ons meer gaat vertellen over de oorzaak van de mola's en het werkelijke risico.
He nuage.... Zwanger? Fijn! Gefeliciteerd!!! Hoe voel je je nu? Ik ook zwanger (onverwacht) Zonder symptomen, eerste hcg meting 207 vrijdag volgende meting en nu maar hopen det alles goed zit en ik mag gaan genieten. Ditzelfde wens ik natuurlijk jou ook helemaal toe! Hele dikke virtuele knuffel
Ik hoorde het ja, wilde je nog een pm sturen! Te gek joh!!! En dat is een mooie hcg waarde! Had je niet daarvoor al getest? Hoe ver ben jij nu? Denk dat we niet zo heel veel schelen dan! Het is je gegund meid!
Zo zagen mijn 12 dpo testjes er ook uit. Met NOD (15 dpo) knaller (en resultaat is nu een eigenzinnige peuterpuber ). Gefeliciteerd! Hoop dat het over 9 maanden tot een prachtig kindje gaat leiden!
Nuage wat zie ik nu! Gefeliciteerd meid! Ik hoop van harte dat de medicijnen het verschil gaan maken! Heel veel plezier maar ook sterkte de komende weken. Na jouw voorgeschiedenis zal angst je blijdschap kleuren.
Dankjewel! De test loopt gelukkig nog steeds op. Maar het zegt allemaal nog niks. Ik probeer er gewoon weer helemaal voor te gaan en we zien wel hoe het afloopt. Hopelijk jij ook snel een positieve test meis!!
He nuage, Ik testte 12 dpo al behoorlijk positief (1/2 van kleur van controlelijn) en dit verwachtte ik niet; geen kwaaltjes dus dat zegt ook niks. Op nod 207 en vandaag na 4 dagen 879 Verdubbeld goed maar wel aan de ondermarge. Dinsdag weer testen en zeker doorgaan met mijn utro werd me gezegd. Blijft spannend dus maar m'n gevoel zegt dat deze goed zit (al heb ik soms de spannende momenten en Al wel gejankt hoor die roze wolk blijft nog even uit...) Jou gun ik het als geen ander... Jeetke jij hebt een hoop meegemaakt. Laat je je hcg controleren?
Die waarde is toch goed van je hcg dacht ik? Nee ik word niet gecheckt op hcg, willen ze hier nooit doen eigenlijk. Ik ben er nog vrij gelaten onder, meer bezig met medicatie wat wel en wat niet en hoeveel dan enzo. Ik gun het jou ook onwijs meid!! Wanneer mag je weer prikken?
Ik mag di weer testen. Dan zien we/ze of ik gewoon rustig hcg verdubbel en gewoon standaard aan de onderkant van dr waardes bungel (en daardoor elke zwangerschap zonder symptomen doorkom) of dat t mis is. De artsen breda en Gent zeggen wel gefeliciteerd. Zij zijn positief met een slag om de arm en mag zeker niet stoppen voor de 12 weken met utro. (Miskramen kwamen door loslaten slijmvlies die te dun was dus ben het zeker niet van plan) Heb jij nog veel hoop nuage? Of zie jij het als een tijd waar je eerst doorheen moet? Ik heb veel hoop omdat deze zwangerschap anders voelt. Deze komt goed, voel ik... Maar ja helaas ben ik niet paranormaal begaafd zoals Jomanda dus zal het afwachten en bollen proppen worden Sterkte. Krijg jij vroege echo's? Kus
Ik heb m'n mindere momenten. Als m'n borsten even geen pijn doen bijvoorbeeld. Maar m'n test van net is goed lijkt me. Ik heb goede hoop dat deze blijft plakken. Het moet alleen geen mola zwangerschap zijn. En die kans is toch 1 op 5. Maar al met al ben ik positief denk ik. Heb zelfs al ingeschreven bij de verloskundige
Ik gun t je zo meid! Ik heb nog niks gebeld of gemeld haha. Ja di mvm als hcg goed gestegen is... Dan kan ik er in gaan geloven... Wat gebruik je nu voor medicijn na positieve test? Krijg je hcg metingen?
Ik krijg prednison en Utrogestan van Gent en aspirine en Fraxiparine van m'n Nederlandse gyn. Krijg geen hcg metingen, dus ik test iedere dag haha geloof dat het wel goed gaat vooralsnog. Wanneer ben je uitgerekend?