ff me ei kwijt...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi meiden,

Ik ben Eva en ik zit gewoon een beetje in de knoop met mezelf volgens mij.
    Wij zijn al een poosje bezig met zwanger worden en mijn cyclus is helemaal door de war. Je kan er geen peil op trekken maar dat komt door de PCOS.
    Ik heb begin van dit jaar een mk gehad in Feb. en voor mijn gevoel nog 2 keer bevrucht geweest maar nooit goed ingenesteld....!
    Ik ga bijna trouwen...21-11-08 en heb er erg veel zin in...hou erg veel van me lief en ben blij dat we man en vrouw gaan worden.
    Toch heb ik al een poosje het gevoel dat er helemaal nix meer klopt aan me lichaam.
    Ik wordt soms zo verdrietig dat het gewoon niet wil lukken en ik wil zo graag geholpen worden door artsen. Nu wilde mijn vorige gyn me een jaar wegsturen met de boodschap...ff afvallen en dan wordt je wel zwanger.
    Ik baal hier zo ontzettend van...ik wil gewoon geholpen worden!
    Ik heb een 2nd opinion aangevraagd en na de bruiloft willen we naar een gyn in Harderwijk gaan die heel goed schijnt te zijn met PCOS-ers!
    Ik hoop zo dat we dan geholpen gaan worden en dat we dan ook eindelijk wat steun krijgen.

Er worden zoveel meiden in mijn omgeving zwanger en soms half door de pil heen en soms in een paar maandjes tijd....en er komen zulke mooie babytjes uit....en elke keer voel ik weer een steek...is het mij nou echt niet gegunt dat zwanger worden? Mag ik niet? Heb ik zoveel dingen fout gedaan in me leven...terwijl ik voor iedereen klaar sta!

Het gevoel van falen van je lichaam en het niet kunnen snappen is soms zo groot! En dat naast het blije gevoel van het trouwen...

Het is soms erg dubbel!

Sorry voor het klagen...ik weet dat sommigen meiden er nog veel langer over doen...maar ja...je wilt soms zo graag he!

Liefs Eva

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik snap je gevoel wel hoor Eva. Maar ten eerste is het niet zo dat je dingen fout hebt gedaan. Je word nergens voor gestraft! Soms ligt je lichaam gewoon dwars, en doet het niet wat jij wilt. Ook kan het zijn dat het zaad van je husband-to-be niet zo heel goed is? Vaak is het een combinatie van factoren waardoor iemand niet zwanger word. Geef de moed niet op, en probeer positief te blijven. Kijk naar de leuke dingen in je leven (de liefde!) en probeer iets minder te focussen op het zwanger worden. Kop op, ooit zal het jullie waarschijnlijk ook wel lukken!

3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ja zo kijk ik er ook naar!
    Gewoon doorgaan en genieten van de liefde...!
    Ik voel me soms gedragen op de liefde van de mensen om me heen....

alleen een gevoel dat soms de kop op steekt kan je zo neerhalen uit een gevleugelde roes....

Het komt allemaal zeker wel goed...alle gedult is zo'n schone zaak...hihi!

Liefs en dank voor je woorden!

Deel Deze Pagina