De eerste test die je hebt gedaan is veel gevoeliger dan de kv, dus ik zou het lekker bij deze testen houden. Kun je ook beter zien of ze oplopen. Maar ziet er veelbelovend uit!
Kan ik moeilijk geloven. Toen ik een licht streepje had op kv test, heb ik dezelfe dag mijn bloed laten nemen en hcg was 7 ! Dus kv is supergevoelig.
Geloof het maar want het is echt zo. Ik heb meermaals gezien dat de kv een vage streep gaf en de predictor een veel duidelijkere streep liet zien Ook komt bij deze predictor (early) de streep binnen een paar seconden, terwijl het bij de kv 5 tot zelfs 30 min kan duren voordat er iets verschijnt.
Zwanger! Maar NU blijven testen met zelfde merk anders kun je niet vergelijken! Je moet een donkerder wordende test hebben! Je bent nu een week na nod? Dan is de test heel licht. Hopelijk hoor je bij de dames met laag hcg aanmaak maar dit kun je nagaan door nog 3 daagjes te testen! Succes
Ik testte met de predictor early al duidelijk positief terwijl de kv maar n tuurstreep liet zien. Ze zijn niet meer zo gevoelig als eerst. Nu blijven testen met dezelfde test milou en dan kijken of ze op blijven lopen.
Gefeliciteerd! En kv is echt wel gevoelig hier had ik bij een hcg van 7.5 ook een vrij duidelijk streepje!
ik vind dit een beetje een raar antwoord zij moet helemaal niets, sterker nog ze mag deze test gewoon als positief beschouwen en afwachten op een echo, je moet namelijk helemaal geen knaltest te krijgen en je moet ook geen donker wordende test krijgen voor je kan zeggen dat je zwanger bent, een streep is een streep en dus zwanger @TS ik vind het mooie testen en uiteraard kun je doortesten indien je dit wilt maar je kan ook een afspraak maken voor een eerste echo hoor
Hallo dames ik had even een vraagje wij zijn al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden maar tot nu toe nog geen resultaat. Nu maar begonnen met ovulatietesten en nu heb ik er 1 gedaan.steep is wel duidelijk maar is dit nu al een eisprong of moet de streep nog donkerder zijn.