is dit goed??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Milou1990, 5 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Action heeft veel meer hcg nodig dan de kv test.
    Ik volg het even :)

2. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    De eerste test die je hebt gedaan is veel gevoeliger dan de kv, dus ik zou het lekker bij deze testen houden. Kun je ook beter zien of ze oplopen. Maar ziet er veelbelovend uit!

3. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    Kan ik moeilijk geloven. Toen ik een licht streepje had op kv test, heb ik dezelfe dag mijn bloed laten nemen en hcg was 7 ! Dus kv is supergevoelig. :)

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Geloof het maar want het is echt zo.
    Ik heb meermaals gezien dat de kv een vage streep gaf en de predictor een veel duidelijkere streep liet zien ;)

Ook komt bij deze predictor (early) de streep binnen een paar seconden, terwijl het bij de kv 5 tot zelfs 30 min kan duren voordat er iets verschijnt.

5. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Deze is van vanmorgen

Bijgevoegde bestanden:

6. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Zwanger!
    Maar NU blijven testen met zelfde merk anders kun je niet vergelijken!
    Je moet een donkerder wordende test hebben! Je bent nu een week na nod? Dan is de test heel licht. Hopelijk hoor je bij de dames met laag hcg aanmaak maar dit kun je nagaan door nog 3 daagjes te testen! Succes

7. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    1+

Ik maakte ook pas later meer HcG aan, dus het kan wel!

8. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik testte met de predictor early al duidelijk positief terwijl de kv maar n tuurstreep liet zien. Ze zijn niet meer zo gevoelig als eerst.

Nu blijven testen met dezelfde test milou en dan kijken of ze op blijven lopen.

9. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Gefeliciteerd!

En kv is echt wel gevoelig hier had ik bij een hcg van 7.5 ook een vrij duidelijk streepje!

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik vind dit een beetje een raar antwoord zij moet helemaal niets, sterker nog ze mag deze test gewoon als positief beschouwen en afwachten op een echo, je moet namelijk helemaal geen knaltest te krijgen ;) en je moet ook geen donker wordende test krijgen voor je kan zeggen dat je zwanger bent, een streep is een streep en dus zwanger

@TS ik vind het mooie testen en uiteraard kun je doortesten indien je dit wilt maar je kan ook een afspraak maken voor een eerste echo hoor ;)

11. robiena

robiena Lid

8 sep 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

ik had even een vraagje wij zijn al meer dan een jaar bezig om zwanger te worden maar tot nu toe nog geen resultaat. Nu maar begonnen met ovulatietesten en nu heb ik er 1 gedaan.steep is wel duidelijk maar is dit nu al een eisprong of moet de streep nog donkerder zijn.

Bijgevoegde bestanden:

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Even een eigen topic openen. Het is niet "netje: om in iemand ander zijn topic een foto te posten

13. robiena

robiena Lid

8 sep 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow sorry ben nieuw hier dus heb het nog niet echt Door :)

Deel Deze Pagina