Op 10dec 2015 ben ik gestopt met de pil, wij gaan voor ons eerste kindje! Erg spannend, maar heb geen verwachtingen. Ik ben 10 jaar aan de pil geweest, non-stop, dus verwacht niet dat ik super snel zwanger ben. Ik heb een app geïnstalleerd om mij cyclus in bij te houden. Deze houdt een gem cyclus van 28 dagen aan. Uiteraard weet ik mijn cyclus niet natuurlijk. (Kan mijn cyclus voor de pil niet herinneren...) Wel heb ik een aantal dingetjes wat mij bezighoudt. Zouden jullie hier een Oordeel over willen doen? 15-18 dec ontrekkingsbloeding van de pil 20-22-24-27-29-31 geklust hoe jullie dat hier noemen, hihi Volgens de app vruchtbaar van 24-31 dec met ovulatie op 29 1-2 jan: bruin bloed en slijm (minimaal, alleen bij afvegen) 3-4-5 ontzettend veel witte afscheiding (slipje verwisselen midden op de dag) 7-8 jan doorzichtige afscheiding met ietsje wit, ook erg veel. (Ik voel het lopen, sorry) Gisterenmiddag en vanmorgen getest, negatief natuurlijk. Daarnaast weinig 'kwaaltjes' alleen soms misselijk en snoepen... Ik weet dat ontpillen bestaat, maar vind dit toch wel erg spannend... Volgens de app moet ik 12jan ongesteld worden. Kan ik dan nog een keer testen of is een weekje wachten 'verstandiger' Bedankt voor het lezen, hihi
Spannend he? Het zou best kunnen. Ik zou wel wachten tot na 12 januari. Zelf was ik bij de eerste ook direct zwanger. Eerst ontdekkingsreiziger bloeding gehad en erna getest toen ik een week over tijd was. Ik had enkel wat rammelende darmen en krampjes rond mijn baarmoeder. En ik "wist" dat ik zwanger was. Vandaar dat ik geen probleem had met wachten want ik voelde gewoon dat ik zwanger was. Hoe bizar ook Nu 30 december gestopt met de pil en nog geen bloeding gehad. Wel de klachten van mijn eerste ze behalve dat ik zeker weet dat ik zwanger ben. Vermoed dat het ontpillen is wanneer het zou wel erg toevallig zijn dat ik weer direct zwanger ben. Heb nu de minipil geslikt sinds geboorte van dochter en daarbij wordt je niet ongesteld dus geen idee van mijn cyclus. Ik duim voor je dat er iets aan het groeien is!
Kan van alles betekenen. Zowel postief als negatief. Dit is nog maar je eerste ronde, zou fantastisch zijn als het meteen lukt, maar laat je zelf niet gek maken. Je leest hier veel van meiden die van alles voelen en helaas toch ongesteld worden en daardoor natuurlijk (extra) teleurgesteld zijn. Succes met wachten tot je volgende test of menstruatie!