hoi meiden, mijn zoontje is nu 1 jaar. wanneer stapten jullie over op 2 flessen? dus dan die avond fles eruit, en alleen nog s'ochtends uit bed een fles en onder de middag na het broodje? we geven hem nu warm eten, toetje (volle yoghurt) en dan na een uurtje voor het slapen gaan nog een fles met 160cc melk... hij drinkt hem overigens nog steeds helemaal leeg! En zelfs daarna zeurt hij nog om meer....maar hij lijkt mij niet helemaal meer nodig!
volgens mij hoeft dat allang niet meer ik mag al stoppen met het derde flesje. dus noa krijgt nu s'morgens de fles en de middagfles heb ik vervangen voor een broodje en soms krijgt ze een half flesje erbij en dan s'avonds gewoon de fles.
Je zou de yoghurt kunnen verplaatsen naar voor het slapen gaan. Zo doen wij het ook. Dan heeft de kleine toch nog iets gegeten voor het slapen gaan en meestal redden ze het dan wel.
Ik geef ook nog maar 2 flessen.. Mijn schema: 7.30 fles 210/7 10.00 koekje + diksap 12.00 broodje + danoontje 15.00 fruit 17.00 warme hap 19.30 papfles 210/7 Hij doet het hier goed mee... Succes Liefs Faith