Is dit goed?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaNiess, 15 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Goedemorgen,,

Zou iemand met me mee kunnen kijken? Zit hier (genoeg) oploop in?
    Links is gisteren is tussen de middag gedaan, en rechts vandaag met ochtend urine.

Alvast bedankt

❤️

Bijgevoegde bestanden:

2. suusjb

suusjb Lid

8 jan 2023
    55
    13
    8
    Vrouw
    Ik zie wel een klein beetje oploop, hcg verdubbeld gemiddeld elke 48 uur dus het is ook logisch dat er tussen gistermiddag en nu weinig verschil zit. Je kunt beter om de dag testen om onzekerheid te voorkomen :)

3. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ochtendurine testte ik juist altijd slechter mee, waarschijnlijk door de afvalstoffen van de nacht… zou elke dag (beter is om de dag, maar we weten allemaal dat we toch niet kunnen wachten) op dezelfde tijd te testen met ongeveer net zo veel gedronken en net zo lang niet geplast te hebben. Dan is de concentratie van je urine ongeveer hetzelfde en is je oploop betrouwbaarder te volgen.

4. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Dit is echt te kort op elkaar getest. Als je dagelijks wilt testen zou ik hetzelfde tijdstip pakken. Hier altijd veel slechtere testen met de eerste urine. Middag of vroege avond juist beter

5. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Dat had ik ook ja. Heeft me veel stress bezorgd...

6. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik kon niet echt een betere plek vinden om dit te vragen. Wat vinden jullie van deze oploop?

Bijgevoegde bestanden:

7. Snuisterkonijn

Snuisterkonijn Actief lid

14 jul 2023
    441
    326
    63
    Vrouw
    Prima, vind je zelf van niet?

Stresskipje vindt dit leuk.
  8. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Beetje zenuwachtig geworden doordat het lijkt alsof de laatste iets lichter is. Maar de controlestreep is daar ook donkerder dus misschien daardoor.

Net 1 gedaan in de middag. Zie hier:

Bijgevoegde bestanden:

9. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

10. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik vind de oploop heel goed. Pas op dat je nu ook het hook effect kan krijgen he. Dus dat je test lichter kan lijken omdat je hcg (te) hoog wordt om te detecteren.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Testen zien er prima uit.
    Geen reden tot stress kipje ;)

Snuisterkonijn, WWJD en Stresskipje vinden dit leuk.
  12. Minimensje83

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Echt een prima oploop. Je hebt een knaltest. Ik zou nu echt stoppen. Gefeliciteerd!

13. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Wat lief dat jullie er op hebben gereageerd. Ik heb de neiging om morgenvroeg nog 1 keer te testen in de hoop dat ik een nog net iets donkere streep zie...?

Verder heb ik nog iets waardoor ik misschien wel gestresst ben (ja ja stress kipje hihi)... ik had een paar dagen voor nod echt veel maagzuur en had ik echt geen eetlust en gauw misselijk.. dit heeft 1 a 2 dagen geduurd toen was het best heftig en daaromheen weeeig af en toe. Nu heb ik al zeker twee dagen wel eetlust, geen maagzuur zelfs niet als ik patat eet... Dit vind ik raar en daar maak ik me dan zorgen over omdat ik veel heb gelezen over het algemeen van klachten bij een miskraam. Of kan dit gewoon?

Verder wel zere borsten. Steken liezen lijken ook minder. Krampen in onderbuik blijven wel af en aan.. vandaag wel weer gehad.

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Je lichaam went uiteindelijk aan de hcg.. daarom stoppen kwaaltjes ;)

15. WWJD

WWJD Niet meer actief

Dat kan zeker gewoon. Ik heb zwangerschappen gehad waar ik meteen misselijk was en bleef. Maar ook waarin het pas met 6 weken kwam. Of dat het kwam en ging.

Probeer er relaxt onder te blijven en te genieten van de momenten dat je je goed voelt. Ik weet hoe moeilijk dat is hoor. Maar bij de laatste (na de mk) vond ik het zo onwijs spannend allemaal dat ik me heel erg bedacht dat ik er niks aan kan veranderen door te stressen. Behalve dat stress niet goed was voor mij en de baby.

16. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Is dat echt normaal? Ook zo snel? Ben nu namelijk 4+3 ongeveer..

Wat een geruststelling
    Ik dacht hcg loopt op en symptomen moeten dan ook oplopen.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan zo snel idd.

En nee....je klachten hoeven absoluut niet op te lopen omdat je hcg oploopt.

18. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Bedankt dames voor de informatie en daarmee de geruststelling.

Zouden jullie morgen nog 1 x testen met ochtend urine om een goede fatsoenlijke streep te krijgen? en dan stoppen?

19. Minimensje83

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Nee zeker niet. De ene testkwaliteit is de andere niet. Ochtend of middagurind kan uitmaken. Waarom is er zoveel stress? Heb je al zo vaak miskramen meegemaakt?

20. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Nee eigenlijk nog niet. Ik ben van mezelf best wel snel gestresst en angstig en dan ga ik bij alles twijfelen, dus bij de testen, bij de symptomen... de angst neemt het dan een beetje over en zegt eigenlijk misschien niet zoveel over de realiteit?

En dat ik op dit forum veel voorbeelden lees dan miskramen doet ook wat natuurlijk.

Deel Deze Pagina