45 minuten slaapjes en drama nachten baby 5 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wonderd, 11 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderd

Wonderd Actief lid

3 dec 2018
    365
    511
    93
    Vrouw
    Goedemorgen,

Na een dramanacht met onze dochter van 5 maanden toch besloten hier om herkenbaarheid/tips te vragen.
    Onze dochter sliep over het algemeen best prima, maar ritme zit er al een tijd niet echt in.
    Overdag slaapt ze steeds maar 45 minuten dus het ritme : wakker-fles-spelen-slapen kan ik niet echt toepassen.
    De gehele dag ben ik bezig met het in en uit bed halen van mijn dochtertje want ze kan max 2 uur wakker zijn na zo`n kort dutje.
    Soms word ze wakker voor een late fles en soms maken we haar wakker, ze word in de nacht ook vaak wakker en vannacht zelfs elk uur !
    Ik zoek veel tips op internet maar tot nu toe lukt het mij niet om deze tot een succes te maken.
    Hoe zou ik het aan kunnen pakken met mijn dochtertje? vaste tijd wakker maken in de ochtend? vaste tijden flessen ( dat heeft ze wel aardig om de 3a4 uur ) ?
    Alle tips zijn welkom ik zou graag aan de slag gaan om het voor ons beiden fijner te maken want het lijkt me voor haar toch ook niet prettig.

even ter info: ze weeg 7 kilo en krijgt 5 flessen a 180 water+6 schepjes

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Hoe wordt ze wakker na een dutje van 45 min?
    Haal je haar meteen uit bed? Wellicht dat het helpt om haar dan een speentje te geven (als ze die heeft) of gewoon nog even te laten liggen zolang ze niet huilt. Soms vallen ze weer terug in slaap.

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Kijk eens op www.slaaptipsvoorbabys.nl
    Staan een hoop bruikbare tips op. Ik heb zelf het routine boekje gekocht. Werkt hier enorm goed. Y is wel even volhouden in het begin. Want het niet dan wel zo veel mogelijk volgens dat schema maar hier enorm goede resultaten. Ben nu 1.5 week bezig en oberdag gaat top en hij heeft ook al 2x van 22.00 tot 7.00 geslapen snachts.

Zij zit ook op Instagram en doet daar sowieso elke week een Q&A. Kun je ook korte vragen stellen.

Deel Deze Pagina