Is dit haar eerste sprongetje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liedjepiedje, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Annie... Pff daar moet ik inderdaad niet aan denken!
    Ik durf bijna niet te stoppen met infacol. Ben zo bang dat het weer erger wordt! Hoelang hebben jullie het gebruikt?

2. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Heb het boek even erbij gezocht, er staat (samengevat :p): lastiger en onrustiger dan normaal, meer huilen, slechter slapen, sommige baby's willen alleen maar op de buik liggen, grotere behoefte aan veiligheid (bij mama zijn).

Dus lekker veel knuffelen, lichaamscontact en aandacht geven :)
    Het is ook een grote enge wereld voor zo'n kleintje en niet gek als ze dan wat meer bij mama wil zijn.

Ik vind Zara-NoƩ ook mooier dan Zara hoor, veel meer bijzonder!

Succes!

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij zijn het gaan gebruiken toen hij 5 dagen oud was en nu dus gestopt. Anders moet je ff Googelen :)

Mamamars; oooow dan zit mijn zoontje al vanaf zijn geboorte in dat sprongetje; moet ver springen denk ik :D:p

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

het kan vanalles zijn, een aankomend griepje, een sprongetje, een regeldag die wat meer tijd neemt, darmkrampjes, te koud of juist te warm. maar grofweg zou je rond deze periode inderdaad het eerste sprongetje kunnen verwachten. misschien kan je het bedje/wiegje naast jou bed zetten, dan hoef je er niet steeds helemaal uit. dat scheeld al een boel energie. en je eraan overgeven dat het nu eenmaal eventjes zo is, dan gaat er al een boel minder energie zitten in frustratie. en ga overdag lekker even mee liggen als de kleine wel slaapt al dan niet samen in het grote bed.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Pittig he die nachten. En dan ook nog in je eentje, pff petje af. Pak je rust ook overdag he! Succes en hopelijk gaat het vannacht goed en kan je lekker bijslapen!

Deel Deze Pagina