Hallo, Ik wil even jullie mening / gerustelling... Na het overlijden van mijn zoontje ben ik begonnen aan de pil, 1 strip ging goed zoals jaren daarvoor, 2e strip kreeg ik een doorbraakbloeding moest toen nog 7 pillen. Toch voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan die was negatief. Toen begonnen met 3e strip deze ging goed maar na de laatste pil werd ik de volgende dag al ongesteld maar veel minder. Nu bij de 4e strip voel me anders steken rechts onderin, dacht doe een ovulatietest ( had ik nog liggen) maar is deze positief?? Kan toch geen eisprong krijgen???
Nee nog niet, heb ze niet in huis ga straks naar de winkel kan er wel 1 kopen.. maar kan ik eisprong krijgen?? Moet nog 11 pillen... Dacht al die rare dingen dat me lichaam er aan moest wennen weer die hormonen.. Oooh krijg het er warm van....
Predictor gedaan maar de normale, andere van 6 dagen was er niet. Weet niet of er nog wat over blijft van het uploaden.
Ik zie wel wat, maar ben alleen bekend met de early. Ik heb eigenlijk geen idee of deze wel eens vals positief geven Streepje wat ik denk te zien was ee binnen afleestijd?
Oke, ja weet ook niet of ze vals positief geven hoor hier altijd wel goede verhalen over vandaar dat ik maar direct deze nam, vorige zwangerschappen ook wel gebruikt, maar deed ik eerst die van kv 2voor5. Kun je aflezen met 1 minuut, toen ik keek was 3 a 5 min toen foto gemaakt.. Na 10 min is die niet meer geldig.
Gisteravond pijn gehad, wat voelde als ei pijn, kon geen ovulatietest doen, vanmorgen weer een test gedaan.. Hoop dat de pil het nog heeft onderdrukt.. boven van gisteren onderste vandaag.