geen rechte streep maar krom ? kijken jullie mee

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by angel74, Jun 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    #1 angel74, Jun 17, 2009
    Last edited: Jun 17, 2009
    hoi meiden

heb net weer een test gedaan na zaterdag nega getest te hebben en vorige week met etos zie album..

maar nu is de streep wel te zien alleen is ie krom en niet recht zie album) dit kwam ook gelijk binnen de 5 min te staan ....dit is ook te zien als je hem niet openmaakt raar toch?:( weet nu echt niet meer wat ik moet denken ..... volgens mij zit ik een beetje raar in elkaar met zulke testen :(

wie heeft er ook al eens zo getest met kv 2 voor 5 ??

liefs angel

2. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    die streep zit op een geheel verkeerde plek...
    dus ik zou toch opnieuw testen..

3. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Streep zit inderdaad geheel verkeerd, misschien is er urine opgekomen!

Even opnieuw testen??? Ben benieuwd!

4. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    op die andere testen die je hebt gedaan zit wel echt een streepje! Op de test die je vandaag hebt gedaan zit het streepje ook niet helemaal op de goeie plek. Denk dat deze niet telt. Nieuwe test doen!
    succes, liefs

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nee er is geen urine op gekomen er moeten ook maar 4 druppels in dus je kan niet te veel of te weinig gebruiken .. maar vind het ook raar dat het met een min of 5 .6 zichtbaar was en nu die goed droog is zie je ook echt wel die streep alleen krom en iets op de verkeerde plek pfff wordt je echt knetter van die onzekerheid

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Heb je niet nog een andere test? En anders teruggaan ermee, want je betaald er ook voor en niet voor een kromme test!

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nee dat heb ik niet meer ik had deze nog liggen die eerste had ik gedaan vrijdags voor die van etos die ik op 8 en 9 juni had gedaan en moet wel zeggen dat ik persoonlijk die wel fijner vind maar goed dat is voor ieder verschillend ... dus ga die nog maar halen en dan als ik het red morgen vroeg :)

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Oeeee heel spannend! Ben erg benieuwd hoor! Laat je het morgen even weten??

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ja laat het zeker weten .. zeg al tegen mijn man laat ze dan gewoon negatief zijn en niet van vage rare testen daar wordt ik alleen maar onzeker van en zeker na al die kwaaltjes .. komt het nu door een evt zwangerschap of is mijn ei er aan het aankomen of net geweest pfff wordt er wel gek van

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nou voor jou is het ook spannend ... duim voor je .

liefs angel

11. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Snap ik hoor! En een bloedtest bij de HA?

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ja als ik nu weer zon rare test heb dan laat ik het via het bloed doen en als het nega is wacht ik op mijn volgende ongi dan moet ik maar gaan tellen van mijn anderhalve dag die ik heb gehad op 5 juni en dan zie ik wel wat er gebeurt zit niks anders op ..

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Inderdaad, je word er zo gefrustreerd van :(

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nou dames ben net na de wc geweest en heb denk ik morgen mijn ei hoor had net echt een (sorry hoor) dikke klodder cervixslijm dus moet maar aan de klus vanacht helaas heeft mijn man late dienst is pas om half 2 vanacht thuis dus maar hopen dat dit nog gaat lukken ...
    haha dus heb ondanks de anderhalve dag toch een menstuatie gehad en waar de moeheid vandaan komt tja oververmoeit miss en de boobs en last van mijn liezen komt daar vandaan nog nooit gehad voor mijn ei nou weten we dat ook weer dat kan .....

liefs nic

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    hallo, donk donk, je had 2 super positieve testen! Slijm heb je ook bij zwangerschap he!
    Je bent gewoon zwanger!!

16. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Scorpion.

De rest test negatief he 1 test is al ongeldig! De ander is positief... Had je daarna nog getest???

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik krijg ook wel eens van die waazige plekken strepen op de kruitvat test zelf nou ik posi testen. En Ik heb wel 10 testen van de kruitvat gedaan en die streepjes zitten altijd op dezelfde plek. Dus ik denk dat je deze test als nega kan beschouwen

18. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    dit streepje zit wel op een hele rare plek deze moet je als negatief beschouwen als ik jouw was zal ik nog een keer opnieuw testen vandaag of morgen veel sucees

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen meiden

was vanochtend nog ff bij de ha had de testen ook meegenomen moest ze als posi beschouwen... want als er niks van hcg in je zit geeft ie niks van een kleur aan .... vk gebeld en die zei het zelfde krijg nu 6 juli een echo ook ivb met die bloeding van 5 juni en om precies te kijken hoe ver ik dan ben en of alles oke is ....brrrrr spannend pffff kan het nog niet echt geloven hoor maar ze denkt dat ik dan nu 5wk en 4 dagen ben ...

liefs angel

20. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Gefeliciteerd!!!!

Ik ben momenteel misselijk van me knoflookgeur :S Weet wel dat ik niet zwanger ben (denk ik).

Bedoel dat kan toch niet 1 maand na het stoppen met de prikpil ;)

Mijn temp was vanochtend 37.1. 0.1 hoger als gisteren :)

Nog 8 dagen dan kan ik testen, maar ik durf niet :( Zal toch wel negatief zijn ;)

Vanochtend toen ik wakker werd dacht ik.. Daar is de menstruatie kramp.... Maar nee hoor HElEmAAL NIKS!!!! En nu geen buikpijn meer, zo her en der steekjes, krampjes but thats it.... Mannetje zegt gisteren... JE bent zwanger. Ik hoe kom je eribj? Je bent humeurig etc etc. En me (.)(.) doen pijn.... pfffff

Geniet van je zwangerschap meis... PS Watis jouw temperatuur nu?

Share This Page