Momenteel zie je veel jurkjes die min of meer aansluitend zitten en wat hoger gesloten zijn bij de hals. Niet bepaald bruikbaar voor BV, tenzij je je hele jurk omhoog wil opstropen en in je onderbroek op de bank wil gaan zitten. Aan de andere kant zijn er ook veel overslag jurkjes, maar dan heb ik steeds hetzelfde model, maar dan in 10 kleuren. Nu zit ik te dubben om zo'n hoger gesloten jurkje aan te passen zodat ik wel eenvoudig borstvoeding kan geven zonder me min of meer uit te kleden. Hoe zou dat kunnen? In beide zijnaadjes ritsjes zetten om de borst vanaf de zijkant te kunnen benaderen? Of doorknippen en er toch een soort op en rokje van te maken? Dat vind ik dan toch weer zonde ivm het kant wat er in dit geval overheen zit. Wie heeft dit wel eens gedaan en wie heeft suggesties?
Ik vind dit model heel leuk en makkelijk en is toch geen overslag. Jurk Sheri Deepest Blue | Serendipity | Dresses Only Jurk Bella Petrol | Serendipity | Dresses Only B-krabe dogs green
Heb je gekeken bij mama licious? Die hebben ook hele leuke voedingsjurkjes. Ik ben absoluut geen broeken-type dus dit was voor mij uitkomst durf het niet aan zelf te gaan freubelen aan jurken.
Misschien kun je proberen er zo'n systeem van te maken als in deze shirts... Ik kan niet naaien, dus weet niet wat mogelijk is. https://www.prettymum.nl/baby+aan+je+borst/borstvoedingskleding/lange+mouw#.UqqvTcvb_qA
Ik heb jurkjes met een soort waterval-hals; die gaan heel makkelijk omlaag. Maar zelf vond ik overslag jurkjes in het begin een stuk fijner; met zo'n waterval-hals zit je toch nog aardig bloot te voeden en moet je de stof ook goed aan de kant houden; overslag is minder bloot en net wat makkelijker. Nóg makkelijker vind ik overigens een trui + hemdje; trui omhoog, hemdje stukje omlaag, en klaar! Leuke rok eronder en 't is verder helemaal niet zo specifiek 'voedingskleding'.