Hallo! Laatst heb ik hier een topic geplaatst over mijn meisje van inmiddels bijna 6 wkn die maar niet groeide ondanks dat ze goed dronk en genoeg luiers had. Lk is langs geweest maar die had geen verdere adviezen omdat ze zag dat mijn meisje goed dronk. Haar groei was toen ineens 200gr in 2 dagen! Daarom ook geen verdere actie hoeven ondernemen. We hebben contact gehouden maar ze bleef gewoon groeien. Ik bleef me wel afvragen waarom ze na 4 wkn ineens in die 2 dagen zoveel groeide. Nu was t enige wat ik anders heb gedaan de neusspray syntocinon gebruiken. Maar daar kon het toch niet door komen? Nu ben ik afgelopen 5 dagen gestopt want dat kon volgens de lk, maar sinds die tijd is ze onrustig, komt s nachts eerder eb slaapt ze slechter ( dan ze al deed haha) nu heb ik haar gisteren gewogen na de voeding en toen zag ik dat er maar 40 gr bij was! En ze was niets gegroeid. Nu vraag ik me dus helemaal af of het aan de neusspray kan liggen? Nu heb ik wel een tsr, dus wat kan die neusspray dan anders doen? Iemand ervaring of advies? En zou ik die neusspray standaard kunnen gebruiken?