Dames hebben jullie het idee dat er iets zit met 5weken zwangerschap? want dat heb ik totaal niet! afgezien van de krampen in de 4week is het nu net krapaan de 5e week en heb alleen nog lichtjes pijn in mijn (.)(.) maar dat is het dan ook, de krampjes en steekjes zijn verdwenen en maak me toch beetje ongerust..
Hoi Hope, Ik ben nu 5 weken en 1 dag en behalve de gevoelige (.)(.) heb ik ook nergens last van. Ook vorige week kramjes, steekjes en last van me onderrug en dat word ook steeds minder, maar zoals je in me onderschrift ziet ziet m'n hcg er prima uit. Ik zou me niet te veel zorgen maken. Morgen kan je bijvoorbeeld weer volop dingetjes hebben. Klachtjes komen en gaan *lees ik vaak * En nog gefeliciteerd met je zwangerschap !
Hope, ik heb ook licht gevoelige borsten, af en toe heb ik krampjes en steekjes en dan weer niet en heb totaal geen andere symptomen. Als ik zo lees dat sommigen met 4 weken al kots en kots misselijk zijn en ik helemaal niks dan wordt ik ook onrustig. Maar ja positief blijven meer kan je niet doen.
Ik ben inmiddels 16 weken zwanger van nummer drie en ben nooooooiiiiittttttt misselijk geweest, van geen enkele baby! EN heb wel in ieder geval 2 gezonde meiden....Dus het hebben van veel of weinig symptomen zegt niets over het wel/niet goed gaan van de zwangerschap. Je zou willen dat je een klein kijkluikje in je buik had, zodat je het regelmatig kon checken. Deze frummel heb ik nog altijd niet gevoeld, maar door de extra echo's die ik heb gehad (vandaag nog) week ik dat het goed gaat.
spannend, mede omdat ik gister een stolseltje heb verloren wou het ziekenhuis morgen me hcg waarde bekijken. spanning en HOPEn