Schilder geweest....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Krimpie, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben ca. 4-5 weken zwanger. We zijn nog niet bij de vk geweest natuurlijk, dus weet het niet precies omdat ze bij de gyn afgelopen maand geen eisprong konden vinden ;)

Nu is vandaag de schilder geweest om de buitenkant van het huis te schilderen. Hij heeft beneden allemaal ramen gedaan en ook ons slaapkamer raam. Ik heb er met mn domme hoofd noooooit bij stilgestaan dat dit schadelijk kan zijn voor de baby. De ramen staan namelijk open om niet tegen het kozijn aan te komen. Ik sta niet vol in de verfdamp dus, maar ik ruik het toch wel lichtjes. What to do dames? Vk bellen?
    Hij komt vrijdag weer om nogmaals te lakken. Wat zeggen jullie... Zorgen dat ik iig overdag niet thuis ben?

Liefs

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Ik heb met 36 weken nog onze woning geverfd op terpatinebasis destijd en ik ben deze zwangerschap ook gewoon wezen sauzen. Zolang je de ruimte goed laat ventileren kan het weinig kwaad volgens mij.

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik heb mijn hele huis geverfd dat ik zwanger was :D
    wij gingen tijdens de zwangerschap verhuizen stond
    met 40 wkn 3 dagen nog te verven hihi

goed ventileren, :D

4. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Zolang je de kozijnen niet aflebbert geen probleem hoor. En zoals de andere dames zeggen, goed ventileren. Gaat er meer om dat je niet constant in die dampen zit, als je in een verffabriek werkt bijvoorbeeld of zelf schilder bent.

5. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Geen paniek, gewoon ventileren dan is er niks aan de hand.

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha als je er niet aan likt of een bad neemt met verf, zal het wel los lopen ;)

7. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joh geen paniek! Inderdaad ventileren en dan is er niks aan de hand. Daarnaast heb je op deze termijn nog geen bloedband met je baby, dus lijkt het me sowieso niet schadelijk.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    De verf van de schilder moet water gedragen zijn want die mogen nier meer met oplosmiddelen basis werken. Geen probleem dus!

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Dit

10. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Haha!
    Echt zwanger!!!
    Geen zorgen!
    Wat de dames idd ook aangeven, gewoon goed luchten!

11. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
  12. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Hahaha erg hè? Als ik zo de reacties van iedereen lees, denk ik.... Paniekzaaier ;)
    Ben benieuwd wat me nog meer te wachten staat. Heb iig vanmiddag in een deuk gelegen om iemand hier op het forum die in huilen uitbarstte omdat ze de dop van de ijsthee niet loskreeg. Klinkt echt als iets voor mij... Ben normaal ook al een huilebalk ;)

13. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Hihi.... Ja en uitleggen waarom de baby straks ineens ter wereld komt met verf onder de nageltjes ;)

14. madelonnetje

16 jun 2014
    99
    16
    8
    Vrouw
    Dat geld alleen voor het binnenschilderwerk. Watergedragen kan niet worden toegepast buiten

15. madelonnetje

16 jun 2014
    99
    16
    8
    Vrouw
    dat geld alleen voor binnenschilderwerk. Buiten moet nog steeds met terpentine basis gewerkt

16. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook madelonnetje!
    Heb hoe dan ook gisteravond de vk gebeld, en die zegt dat het geen kwaad kan. Niet expres met je neus erboven gaan hangen, maar geen probleem voor in huis lopen mits goed geventileerd!

Deel Deze Pagina