Ik heb de laatste twee weken last van een erg raar gevoel in mijn buik. Ik ben ondertussen +34w zwanger en heb al verschillende keren last gehad van voorweeën en harde buiken. Ook heb ik telkens een verschrikkelijk ongesteldheidsgevoel dat maar niet weggaat. De harde buiken van vannacht waren enorm pijnlijk. Ik kon zelfs op mijn zij niet meer verderslapen. Is dit normaal bij 34 weken? Ik hoop maar dat er geen vroegtijdige bevalling aan zit te komen, want wij moeten nog verhuizen en er moet nog vanalles in orde gemaakt worden. Goh, ik ben toch wel even bang nu Zijn er mama's hier die net hetzelfde meegemaakt hebben, maar waarbij de baby toch nog tot week 39-40 is blijven zitten?
Hoi, Ik heb dit ook gehad. Ik kreeg met 32 weken heel veel last van harde buiken en weeen. Gelukkig had ik geen ontsluiting. Wel opgenomen geweest in het ziekenhuis (4 dgn). Uiteindelijk is de bevalling ingeleid ivm hoge bloekdruk met 39 wkn 4 dgn. Heel veel succes en als je het niet vertrouwd gewoon de VK bellen. Groetjes
Dat ongesteldheidsgevoel kan ook komen omdat het kindje aan het indalen is. Ik zou gewoon even de vk bellen.
hey.. Ik heb hier ook last van.. ben 35 wkn zwanger nu.. ook het ongesteldheidsgevoel wat jij beschrijft komt me bekend voor.. vroeg me ook af of dit rond deze zw duur normaal is...
Ik heb ook enorme alst van menstruatie pijn, al een paar dagen. Echt vervelend want ik wil mezelf en mn man niet onnodig ongerust maken! hoor graag als iemand weet of dit normaal is.....
Misschien dat ik morgen een "officieel" antwoord kan geven op deze vragen. Het kunnen inderdaad nog indalingsweeën zijn, maar morgen heb ik afspraak in ziekenhuis bij VK. Dan weet ik direct het juiste antwoord, want ik ben er ook niet héél gerust in..
Ben erg benieuwd. Ik heb er namelijk ook al even last van en begin toch ook wel nerveus te worden. Het wordt ook steeds erger. Volgens de vk was het kindje 3 weken geleden al ingedaald. Zou je er dan nu nog steeds last van hebben? Heb ook sinds gisterochtend soms heel veel druk van onderen. Zeker als ik opsta. Herkennen jullie dit soms ook? Groetjes
ik heb sinds gisteren ook van die zeer pijnlijke pijnsteken/scheuten onder in, net boven mijn vagina... echt n iet fijn. Nou heb ik met mijn menustruatie nooit echt veel last gehad, dus weet niet hoe die "pijn" voelt.. Ik weet wel dat mijn kleine al vanaf 32 weken was ingedaald en 2 weken geleden al flink was ingedaald volgens de vk. Vanavond moet ik weer op controle, dus ik zal het gelijk vragen. denk dat het er allemaalbij hoort en het tcoh van het indalen is. Maar vragen kan nooit kwaad natuurlijk. Benieuwd naar jullie bevindingen...