Hallo, als ik ben bevallen wil ik flesvoeding gaan geven maar er zijn zoveel verschillende welke moet ik nemen?? X
Is allemaal even goed. Let eens op de prijzen bij je merk-keuze. Als je fulltime flesvoeding gaat geven, kan dit nogal wat centen schelen! Zo heb je ook etos en kruidvat eigen merk. Scheelt enorm in prijs tov nutrilon etc!
Kjken wat er bij je kind past. En dat merk je vanzelf. De 1 doet het goed op friso en de ander raakt er van verstopt. Of gaat spugen van nutrilon enz. Alle voeding in nederland moet aan bepaalde eisen doen. Voor de 1 betaal je meer als voor de ander maar dit zegt niks over de kwaliteit. Bij en merk als nutrilon betaal je ook flink voor de dure reclames en mooie verpakking. Eigen merk voeding is vaak exact hetzelfde maar stukken goedkoper. Zo is kruidvat eigen merk voeding hetzelfde als nutrilon. Alleen stukken goedkoper
Dit klopt. Alleen precies hetzelfde zijn ze ook weer niet. Want als dat zo was waarom gaat een kindje spugen op het moment dat moeder overstapt van Nutrilon naar Kruidvat merk? Blijf in ieder geval bij 1 merk als je kindje daar goed op reageert. Wij geven in ieder geval nutrilon. Niet over nagedacht want bv is hier mislukt dus niet voorbereid op flesvoeding.
Inderdaad aan te raden om niet te wisselen. ( Wij ook gedaan omdat toen de Nutrilon op was, toen Nestlé gekocht. Onze dochter zat onder de uitslag!) Zelf zijn wij na de borstvoeding aan de Nutrilon H.A. gegaan, omdat mijn man eczeem heeft en ik vroeger Astma. Later wel over gestapt op de gewone, en onze dochter kon er gelukkig tegen. Er werd gezegd dat de Kruitvat zelfde is als Nutrilon alleen dan goedkoper. Maar wij vonden het erg klonten. Succes met een keuze maken.
Wij zijn van nutrilon overgestapt op Nestlé Bij nutrilon krampjes en op Nestlé doet ie het super goed. Het enige nadeel vind ik dat ze die niet overal verkopen. Friso en nutrilon kun je (nu wel weer) overal krijgen bij iedere drogist en supermarkt.
kruidvat blijkt bijna hetzelfde als nutrilon.. mijn jongste kreeg kruidvat en deze hopelijk bv , en anders ook kruidvat
Wij gebruiken Friso, dit omdat hij de eerste week dat hij in het ziekenhuis lag Friso kreeg. Dat heb ik toen hij thuis kwam ook voor thuis gekocht Zou eerst nutrilon gaan gebruiken. Maar inderdaad zijn in NL alle merken prima, ook de huismerken en het scheelt wel in je portemonnee ja!
Hier 6 maanden BV, maar omdat die moeilijk op gang kwam de eerste week bij moeten voeden. Hier toendertijd Friso HA gegeven, ging prima. Na 6 maanden overgestapt op Nutrilon, ook net zo prima. Kruidvat schijnt idd ook goed te zijn, en een stuk fijner voor je bankrekening
Dat weet ik niet. Volgens de kinderarts was nutrilon hetzelfde als kruidvat. Kruitvat heeft de formule gejat van nutrilon... Hier kreeg ze kruidvat en op het dagverblijf nutrilon. Geen probleem. Neefje kreeg thuis nutrilon en bij mn moeder kruidvat. Geen probleem. En zo waren er meer kids op het kdv. Thuis kruidvat en daar nutrilon. Maar velen zeggen juist dat jumbo voeding exact hetzelfde is als nutrilon... En dawr kwamen hier wel problemen van. Was toch een ander soort poeder en zowel mijn dochter als mn neefje gingen juist spugen op jumbo voeding.
Zuigelingenmelk :: Check hier uw babyvoeding op kwaliteit en prijs op deze link kun je de voedingen vergelijken
de eerst kreeg NUtrilon maar dat kostte me 50 euro per maand. ga nu eigenmerk van AH gewoon of bio geven. Deze is tenminste ook altijd in de winkel verkrijgbaar en met nutrilon wil je nog wel eens misgrijpen in deze tijden.
Ben vanaf dag 1 in het ziekenhuis begonnen met kruidvat voeding Ze deed het vanaf dag 1 er goed op Alle voedingen zijn goed in NL dus volg je eigen gevoel p.s ivm reflux ben ik nutriton erbij gaan geven door de voeding. Dat ging super, ook heb je van kruidvat voeding voor spugen
bij ons zeggen ze in het ziekenhuis welke je best neemt.. omdat sommige babytjes iets extra nodig hebben qua.. weet ik veel vitaminen ofzo?