afleverpunt moeders voor moeders Breda!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door klapper, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klapper

klapper Actief lid

25 jun 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie o wie weet waar het afleverpunt van moeders voor moeders is in Breda?
    Ik kan het niet vinden op de website, niet op internet en bellen is geen optie ivm werk. Is belangrijk om te weten aangezien ik niet wil dat de flessen voor de deur komen te staan. Dus wie weet waar het is en op welke dag en tijd je daar terecht kunt om flessen weg te brengen en lege flessen op te halen?

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik woon in Teteringen, je mag altijd afspreken dat je ze bij mij neer zet? Weet niet of dat een optie is?

3. klapper

klapper Actief lid

25 jun 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is lief aangeboden, maar wil graag weten waar dat afleverpunt is.
    Zou dat bewust geheim gehouden worden?

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je kan dat bespreken met de vrouw die langskomt voor de intake; die geeft dan aan waar het is :)

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    contactformulier -Moeders voor Moeders

je kunt ze mailen?! Heb ik ook gedaan met mijn vragen destijds

Ik weet dat je ze hier bij t bejaardenhuis kunt droppen, daar staat zo'n grote groene bak buiten.

6. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Heb je je intake al gehad? Anders gewoon vragen tijdens de intake :) Ik heb het telefoonnummer gekregen van de vrouw die de intake deed en die kan ik altijd bellen, weet niet of jij ook iets van een telefoonnummer hebt?

7. klapper

klapper Actief lid

25 jun 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zal dat contactformulier gebruiken. Vind het jammer dat ik daar meteen al mijn gegevens al op moet zetten. Vind dat prive zolang ik nog niet weet of ik mee wil doen. Het is altijd moeilijker om echt bij jezelf te blijven en een keuze te maken als je al persoonlijk contact hebt met degene die erover gaat.
    Anyway. Jammer dat het zo moet maar vind het wel een goed doel en dus zal ik via de website contact zoeken.

Deel Deze Pagina