Wow wat fijn dat het toch het echte werk is.Sterkte nog eventjes. Vandaag kun je heerlijk je kindje knuffelen!
Verloskundige is net weer geweest. Ontsluiting is nog steeds 3-4 cm... is wel ff een tegenvaller. Lijkt niet goed door te zetten. Rond 12uur komen ze nog een keer langs een dan gaan ze waarschijnlijk mn vliezen breken. De kans is namelijk anders groot dat het gerust nog dagen zo doorgaat en dat is niet heel grappig..
Is inderdaad een tegenvaller! Hoop dat je om 12 uur al weer verder bent en je snel jullie kindje in je armen hebt!
Ah bah zeg, dat valt vies tegen. Kun je tussendoor wel een beetje rusten of mischien zelfs even slapen?
Woeeeh SPANNEND! Hoop dat het breken van je vliezen helpt en dat het dan doorzet. Heeeel veel succes!
Wow spannend!! Vliezen breken was des tijds voor mij echt perfect! Na 15 uur weeën en een uur persweeën, brak de vk m'n vliezen en was m'n zoon er binnen 5 minuten En ook m'n vriendin heeft het breken van de vliezen positief ervaren. (Zij had net als jij maar een paar cm ontsluiting.) Successsss!
Jeetje balen dat het nog niet opschiet!! Hopelijk als de vk zo komt wel en kan je er voor gaan. Ik kan mij voorstellen dat je het een beetje eng vind, je weet immers niet wat je te wachten staat, maar echt als het kindje er eenmaal uit komt is zo mooi. Bij mij ging het eigenlijk hetzelfde als bij jou, maar vliezen breken en ruggeprik heeft erg goed geholpen. Hopelijk doet het bij jou ook z'n werk.
Gelukkig ontsluiting meid en dat het toch wel gaat gebeuren. hoop dat het wel sneller komt dan verwacht, dan heb je die knapperd van je in je armen bij mij zet het niet door, ik heb nog steeds dezelfde pijn en het veranderd telkens naar diaree gevoel tot pijn in onderrug en onderbuik tot menstruatie pijn en dit is al sinds zaterdagavond oefff. erg vervelend
Ik ben wel nieuwsgierig nu! Hopelijk ben je aan het bevallen en heeft de ontsluiting dus goed doorgezet!
Ik ben ook benieuwd haha. Hopelijk ben je aan het bevallen, of ben je al aan het genieten van jullie kleintje.