Dacht ng even komen kijken voor ik ga slapen... Nog geen nieuws, jammer! Hoop dat geen nieuws, goed nieuws betekent en dat je heerlijk met je kleine aan het knuffelen bent!
jaa ik ook nog even kijken of ze al heeft gereageerd, er is vast al een baby hihi ben erg benieuwddd en spannenddd. bij mij nog steeds zelfde gevoel niks veranderd.
Nja ik ga ervan uit dat je na je bevalling niet bezig bent met zwanerschapspagina Haha. Dus ga er maar even vanuit dat ze inmiddels bevallen is.
Haha je zal je verbazen wat er in de fb's geluld wordt elke 15 minuten over hoeveel onstluiting blabla
Gisteren om 18.12 is onze zoon geboren! Was heel heftig en persen ging heel snel. Had een totaal ruptuur.. dat is minder,, maar o wat zijn we blij met joas!! ♡♥♡ uitgebreider verslag volgt nog..
Oh eindelijk nieuws Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Joas en leuke naam ook! Veel beterschap voor jou!!!!
gefeliciteerd!!!!volop genieten nu en ik hoop dat je niet teveel pijn ondervindt van de totaalruptuur verzorg je maar goed x