Is dit het begin van de bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RianneD, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Hoi, even weer een vraag. Heb sinds vanmorgen onwijze HONGERRRR de hele tijd, zomaar ineens terwijl ik normaal eet zoals ik afgelopen maanden doe, ben de ene keer onwijs moe en dan ineens onwijs actief en fit, heb heel veel harde buiken, en een soort 'trekkend gevoel'van onderen alsof je het voelt oprekken....... Is dit het begin misschien? Een teken dat het binnenkort gaat gebeuren? Vind het wel spannend!

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hihi geen idee meid... Als je al zover zijn kan het vanalles zijn! ... Ik hoop het voor je ;)
    1 ding is zeker: binnenkort zal het zeker gebeuren aan je zwangerschapsduur te zien :)

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    oe hahaha als je ineens een onbedwingbare drang krijgt om ineens te gaan schoonmaken kun je er de donder op zeggen dat het zich heel snel gaat aandienen (dag 2 dagen)...

alvast een voorspoedige bevalling toegewenst meid..

liefs smoekie

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hmmmmm de dag voordat ik naar het zh ging voor inleiding had ik lichte menstruatie pijn .. dat bleken bij mij lichte weeen maar ik had helemaal geen honger! moest er trouwens niet aan denken! :(

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou dan had ik nu al 100x bevallen ;) . Ik heb t de hele zwangerschap al door nl. :)

6. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, Smoekie... ik had het ook... en het duurde bij mij nog weken voordat ie kwam... ben trouwens ingeleid omdat ie 2 weken te laat was... Hij wilde er niet uit!
    Maarre... Rianne... ik zou 't niet weten.
    Als je zo op 't laatst loopt dan denk je bij ieder gek iets dat 't gaat beginnen! En je hoopt 't ook zo, hé?!

In ieder geval héél erg lang duurt 't niet meer, meid!
    Succes ermee, Groetjes Niki

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Haha ja ik wou zweren gisteravond dat die kleine vannacht zou komen dus ik als een gek achter het fornuis nog een keer schoonmaken en de wc's afgeborsteld, zelfs de wasmachine van buiten een poetsbeurt gegeven, maar niks... het kan van alles zijn als je zover bent als jij...

8. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Hoi dames, nou, vanmorgen opgestaan met onwijze kramp in mijn buik, en toch maar op visite gegaan naar mijn zus die een half uur rijden bij mij vandaan woont. Daar kreeg ik echt weeën die om de 5 minuten kwamen en lang duurden. Naar huis gegaan en de VK gebeld, die kwam binnen het uur en heeft een onderzoek gedaan, bleek dat het een valse start was! Grrrrr..... Maar ze zei wel dat er een hele grote kans was dat het nu wel door ging zetten omdat ze mijn baarmoedermond geirriteerd had of zoiets.... beetje hetzelfde als strippen zei ze. Nu maar hopen wat de nacht brengt..... ben best zenuwachtig en vind het reuze spannend! Doeg!

9. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Heb nog steeds onwijze krampen trouwens...... maar goed....als het doorzet ben ik blij :)

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Spannend meid, hoop ook voor je dat het doorzet.
    Alvast veel succes!

11. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    Hey rianneD, ik heb met de eerste hetzelfde ongeveer gehad. Werd wakker met krampen die lang aan hielden en dan ong om de 10 minuten kwamen. Daar de hele dag en nacht mee gelopen en de volgende ochtend kwamen ze om de 5 minuten en rond middaguur ging het snel. Toen de avond om 11 uur bevallen, du kan de start zijn !hahahahmaar ja iedereen is anders he!
    Veel succes en sterkte mocht het nu doorzetten! Het einde is in zicht voor je!

12. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Hey..... nou ik vol goede moed gaan slapen, maar werd wakker zonder kramp. Heb wel de hele tijd een zeurderig gevoel, beetje menstruatiepijn achtig. Maar heeft dus niet door gezet....wat ik wel had toen ik wakker werd (ok is een beetje ranzig) was ontiegelijk veel afscheiding, nou ja, maar klonten en dan echt mega veel dus zal er ook wel mee te maken hebben gehad. Hoop niet dat het nu nog lang gaat duren.......

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Spannend hoor!

Deel Deze Pagina