Ja stom he. Maar predictors liegen niet denk ik Ik wacht mn menstruatie af en vrolijk op naar de volgende ronde. Mn zus probeerde me al op te beuren met goedbedoelde praat. “Er kwam niet voor niks een streep” “Misschien even wachten en later opnieuw testen” “Je bent nog erg vroeg he, kan nog alle kanten op!” “Weinig hgc?” Oh lieve zus... ik weet t allemaal... maar nee... deze ronde is over
Ontzettend stom. Maar die early testen van de action staan ook wel bekend om valse streepjes, al was deze wel erg duidelijk. Komt zo vaak voorbij dat is gewoon om verdrietig van te worden. Weet je, je zus heeft ook wel gelijk hoor. Alles kan nog. Toen ik zwanger probeerde te worden was er iemand in mijn NOD groepje die pas op 14 DPO positief testte en dat is uiteindelijk een prachtige baby geworden. Het is pas echt voorbij als je menstruatie doorzet. Hoe gaat het vandaag met je? Hoe voel je je? Nog behoefte om te testen of laat je het voor wat het is? Blijf toch stiekem een beetje voor je duimen nog hoor!
Ik voel me verder ook helemaal niet zwanger. Voel ook niks van een aankomende menstruatie. Ik moet echt even afwachten denk ik. Na het weekend geen bloed.. dan pas ga ik weer testen
En het is nu game over voor deze ronde Bloed is einde verhaal. 3 dagen te vroeg... dus op naar de volgende ronde