Over zo'n 3 weken ben ik uitgeteld Nu heb ik al 2 kids, de eerste was 2 weken te laat, dus naar het ziekenhuis, ingeleid en uiteindelijk een keizersnede. De 2de was 3weken en 2 dagen te laat , naar mijn aandringen ingeleid, en een goede bevalling gehad. Alleen erg veel pijn aan het litteken vd keizersnede. Nu ga ik er eigenlijk vanuit dat deze kleine ook wel op zich zal laten wachten, maar... Ik heb nu al 2 dagen een heel beurs gevoel in mijn buik (baby is wel erg beweeglijk, ondanks dat ik een heel klein buikje heb.) en heb echt heel felle steken in mijn "onderkant" alsof het messteken zijn, niet continu, maar wel de hele dag door. En ik heb enorm veel harde buiken. Niet met regelmaat, maar ik hoef maar iets te doen of te bewegen en hup meteen een keiharde buik die ook echt wel een minuut aanhoud, en ik moet het dan echt wegzuchten omdat het wel pijnlijk is. Ik herken dit helemaal niet van de vorige zwangerschappen, en ik weet ook niet hoe het is als je bevalling spontaan begint.. Maar zou er al iets aan het gebeuren zijn, herkent iemand dit
Oei ja, die messteken herken ik zeker! Die heb ik alleen al een paar weken als ik echt te druk ben geweest.. Heb het idee dat de kleine dan t hoofdje aan het draaien is ofzo.. maar goed, je ziet aan mijn onderschrift.. helaas nog geen actie hier! Trouwens, ongelooflijk dat ze je de vorige keer ruim drie weken overtijd hebben laten lopen en dat je zelf moest aandringen op een inleiding...! Rare lui... Succes met de laatste loodjes!
ik ben ook zwanger van de derde..en loop al vanaf week 36 met voorweeen, harde buiken en allerlei ongein..maar hij is er echt nog steeds niet.. dus tsja..voortekenen..hier was alles vals.. mijn meiden zijn allebei voor de 40 weken geboren..maar deze heeft er niet zo'n zin in geloof ik.
Die tekenen heb ik ook al een tijdje, de ene dag meer dan de andere dag. Hier heeft het helaas nog niets gedaan. Het hoeft allemaal niks te zeggen, bij de een begint het zonder enig teken, de ander loopt weken met voorweeën. Was je kleine al ingedaald? Zo niet, dan kunnen het ook indalingsweeën zijn wat je voelt.
Mijn kleintje is al wel ingedaalt ja, stiekum hoopte ik dat er misschien al snel wat gaat gebeuren maar misschien duurt het nog ff..
zeker herkenbaar, hier ook al 2 weken last van voorweeen en de sinds gisteren van die rare steken dat je het gevoel hebt alsof er in je bekken geschroeft wordt. Ben nu 38 plus 1, de laatste was met 37 plus 2 geboren. denk dus ook dat het dit keer wat langer gaat duren. Maar geloof me de echte weeen zijn zeer herkenbaar, daar kan je het niet mis hebben. succes!
Ik heb dit vanaf 36 weken gehad en ben met 39+4 bevallen. 't Kan dus nog even duren maar ik herken het wel als voortekenen ja.
klinkt als indalings of oefenweeen, maar die kunnen heel lang aanhouden helaas. heb er zelf nu ook al 2 weken last van. ik denk ook wel dat je het wel voelt als het echte weeen zijn haha
Ik heb (vooral vandaag) erg veel last van menstruatiepijn, ineens weer pijnlijke borsten (zoals in het begin van de zwangerschap) en last van mijn onderrug... Eigenlijk ook een beetje de symptonen die je voelt als je ongi moet worden. Vorige week bij de vk bleek het kindje al volledig te zijn ingedaald, ze konden het hoofdje ook niet meer meten op de echo. Wil dit iets zeggen over een naderende bevalling of zou het goed nog weken kunnen duren??
Ja hier ook menstuatiepijnachtige zaken en ook de "messteken" in de onderkant. Herken het nog van de vorige bevalling, toen was er na 2 dagen ook echte actie en vrij snel een baby. Nu duren deze tekenen al een dag of drie en nog steeds niks..... heb zelfs nog een tentamen op vrijdag, zal mij benieuwen of ik het zo lang uitzing. Het moet een beetje spannend blijven tenslotte Maar toch, heb man wel gezegd gister dat-ie z'n telefoon moest opladen!!!!!!!....Je weet toch maar nooit. Groet en succes allemaal (Bijna weer) verse mamma