36.5 weken zwanger, wakker met menstruatie gevoel en meer

Discussie in 'De bevalling' gestart door manon88, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 36.5 weken zwanger, en ben vanmorgen opgestaan met een menstruatie gevoel.. de gehele dag heb ik nu al een 'zware' buik kan het even niet anders omschrijven. Verder ben ik al 2 dagen erg misselijk en heb ik continue het gevoel dat ik ontlasting moet hebben als ik 4x naar de wc ga hiervoor komt er ook elke keer wel iets..

Zijn dit nu voorweeen? Want ik heb meer t idee dat dat gevoel van menstruatie blijft aanhouden.

2. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    het kan heel goed zijn dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de bevalling. Dit betekend niet altijd dat de bevalling snel volgt. Ook kunnen jou klachten te maken hebben met het indalen van het kindje. Ik had namelijk ook een menstruatie gevoel, 3 dagen lang, en vaak naar de wc. En dat kwam omdat de kleine aan het indalen was.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    even in de gaten houden en als je krampen krijgt die regelmatg worden en aanhouden zou ik even bellen. Kan indd ook indalen zijn.Of indd voorween die weer afnemen. Je zou lekker een warme douche kunnen nemen en kijken wat er dan gebeurd.

Zelf ben ik 19aug bevallen (39.6) en die ochtend werd ik wakker met menstruatiekramoen die erger werden in de loop van de dag. Ze kwamen op een gegeven moment regelmatig, had ze niet herkend als weeen. Ik had daarbij ook bloed en slijmverlies.

xxx

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik had er tegen het einde van de zwangerschap ook last van. Bij mij was het niks. Maar houdt inderdaad even in de gaten of je er regelmaat in ontdekt, want dan kaN het verstandig zijn toch even je vk te informeren.

5. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx. Vandaag is t meer een wat onrustig gevoel in mijn onderbuik, maar niet echtt kramperig meer.
    Woe naar de gyn dan zal ik t er neerleggen en duidelijk vragen om een belafspraak, aangezien ons beebje in stuit ligt en ik vorige week ben overgedragen aan de gyn weet ik niet precies wanneer ik moet bellen.

Deel Deze Pagina