au!! me ribben!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marijke88, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    heb sinds gister zoooooon pijn in me ribben!

Ben nu pas 24+4 maar onze man heeft ontzetted voorkeur voor mijn linkerkant, hij ligt volledig uitgestrekt en mijn ribben zijn steeds het haasje voor de schoppen van deze knul!

Maak me nogal druk want als het nu al zoveel pijn doet soms en ik moet nog zooo lang wat kan ik dan nog verwachten....

nog meer dames die al zo vroeg zo veel pijnlijke schoppen hebben gehad....

2. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Oooh ja al sinds een week of 22 heb ik de echterkant van men ribben gekneusd... Word echt alleen maar erger... Hij drukt echt al constant sinds toen op mijn ribben... Vreselijk! Naast bi en lage bloeddruk zijn die dingen niet vergeleken met de pijn in men ribben

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Ja hier ook gehad, vanaf ook ongeveer 25 wkn tot de dag dat milan geboren is. Was zo erg aan het schoppen geweest, dat ik gekneusde ribben had en blauwe plekken aan de buitenkant zaten.

Ik moest ook de laatste wkn echt scheef zitten, omdat hij steeds met zijn voeten tegen mijn rechter ribben aan lag, erg vervelend....

Maar ach dat ben je snel vergeten als je het kleintje in je armen krijgt. Ik tenminste;)

4. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb nu nog steeds een gekneusde rib, kan je nagaan ;)

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier ook pijn in mijn rechter ribben ! Maar we zijn het hopelijk snel weer vergeten ! ;)

6. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    Hier ook al weken pijn aan mijn rechterrib. Kan de huid niet eens aanraken zo beurs is het. .mevr duwt constant haar bil tegen mijn rib aan en naar buiten. Ze is erg lang dus ondanks dat haar hoofd al in mijn schede zit blijft die bil tegen kijn rib duwen. Mijn rechterkant is al meer dan een maand haar vaste stekje. En inderdaad heb liever pijn in mijn heupen benen of boobs dan die pijn in mijn rib.

7. Marianne78

Marianne78 Actief lid

10 feb 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Hier ook pijn aan de rechterkant van mijn ribben...
    Ons meisje heeft een duidelijke voorkeur voor de rechterkant van mijn buik en dan met voorkeur met haar voetjes tegen mijn ribben aan. Inmiddels is de onderkant gekneusd en vooral als ik een tijdje gelopen heb, doet het ontzettend zeer. Begon bij mij ook al vroeg, ik heb het al vanaf een week of 25. Heel vervelend want het doet ook zeer met adem halen :(

Ik heb nog niet echt iets gevonden wat goed helpt. Af en toe, als het echt niet te doen is, een paracetamol en soms helpt een warm (lichaamstemperatuur) ook wel.

8. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    ooo getsie hoor hier precies hetgeen ik al bang voor was...

voel ze nu idd ook al met ademhalen dus dat belooft nog wat...

Deel Deze Pagina