Ben nu ruim 12 weken zwanger van m'n tweede en heb zo'n last van m'n buikspieren aan de bovenkant van m'n buik... M'n buik groeit ook echt onwijs hard. Bij de eerste zwangerschap was ik superdik, zal ik nu nog dikker worden of trekt dit later gelijk? Ik ben nog niks aangekomen want ik let dit keer heel goed op wat ik eet. Ik heb alleen wel hele slappe buikspieren.
Hè toevallig , ik ben ook 12 weken zwanger van m'n tweede en heb ookal een enorme toeter. Mijn buikspieren waren na de eerste zwangerschap totaal aan gort, nooit meer helemaal goed gekomen..... En nu heb ik met 12 weken dus ookal een enorme buik waar ik me een beetje voor schaam Ik lijk echt wel 6 maanden zwanger!! Geen idee waar het heen gaat......
Ik ben morgen 12 weken zwanger, moet mijn ticker nog bijstellen. Ik ben iets vooruit geschoven met de termijnecho. Mijn dochter is pas 7,5 maand, dus mijn buik heeft niet de tijd gekregen om weer platter te worden. Dus ik zie er ook flink zwanger uit! Ik heb al last van mijn buikspieren, baarmoeder en bekken. Maar goed, ben ook al snel weer zwanger geworden. Ik ben nog niet echt blij met deze buik, schaam me er wat voor. Maar ik zag er dus tussen mijn zwangerschappen door nog steeds zwanger uit.... Ben trouwens maar 3 kilo zwaarder dan voor mijn eerste zwangerschap, daar kan het niet alleen aan liggen. Zin om foto's te delen? Kan morgen wel een foto uploaden hier.
@cowgirl Ja daar maak ik me ook zorgen over... @sandana Ja das goed moet nog wel even foto maken. Gister bij verloskundige geweest en die zei dat mn baarmoeder al 2 vingers onder mn navel zit en dus hard groeit . Maar dat idee had ik dus al . Heb jij ook zoveel zwangerschapstriemen?
Ik weet het niet maar ik ben nu ook zwanger van de tweede. Net 6 weken zwanger maar ik merkte dat ik zwanger was omdat ik ergens last van had wat ik normaal nooit had. En dat was dat ik pijn had tijdens het hoesten (benen moest ik optrekken). Dit had ik bij mijn eerste later in de zwangerschap. Nu dus al 4 dagen voor NOD?? Ik zei tegen mijn vriend, ik heb nu al bandenpijn! Maar ik denk serieus dat ik dat zo snel voel. Ik ben erg slank en alles is weer in model en strak. Dus het kan wel denk ik...
Ik ben nu 15 weken zwanger van de derde en het is bij mij al goed zichtbaar (er durven al mensen naar te vragen ) sommigen zullen pas bij 20 weken zo'n buik hebben. Ik heb soms wel het gevoel dat ik me moet verontschuldigen dat ik nog maar 15 weken zwanger ben ondanks de grote buik Bij allebei mijn zoontjes had ik echt een enorme buik, en bij elke zwangerschap groeit mn buik dus eerder. Met de controle van 12/13 weken zat mn baarmoeder ook al ter hoogte van mn navel (of 1 vinger eronder misschien). Ik voel de baby nu ook liggen in mn buik (schopjes voel ik eigenlijk pas sinds gisteren een beetje). Bandenpijn heb ik al een paar weken, ik kan echt niet meer gewoon overeind komen in bed, dan ga ik echt door de grond van de pijn. Moet altijd eerst op mn zij draaien.