hoi ik ben van gisteren uit de kliniek kon geen eten binnenhouden en lag aan een infuus met medicatie kon zelfs geen water binnenhouden, alles is nu op zijn plooi aant komen, ik kan trug eten zonder over te geven, maar nu zit ik met iets anders in mijn maag! ben zo bang dat er iets zou zijn met mijn kleintje, stel je vooor dat het hartje gestopt is met kloppen, dan word ik zot! ben zo bang!
He meis, wat vervelend dat je zwangerschap zo moet beginnen zeg! Hebben ze geen echo gemaakt voordat je weg mocht uit het ziekenhuis? Als je echt heel onzeker bent zou ik toch contact opnemen met je arts of vk hoor. Ik denk dat zij het best begrijpen als je even naar je ukkie wilt kijken! Succes hoor!
ik ben met mijn vorige zwangerschap ook opgenomen in het ziekenhuis nadat ik al ruim een week geen voedsel en water binnen kon houden. toen ik koorts kreeg ben ik naar de huisartse post gegaan (ook al zij de dokter eerder die week als je maar een beetje water binnen kunt houden dan zit het wel goed) toen zij met een meting er achterkwamen dat ik 40 graden koorts had moest ik meteen gecontroleerd worden en alles zag er zo op het eerste gezicht goed uit. geen bloedverlies, baarmoedermond gesloten en urine was goed toch maar een echo voor de zekerheid en daar bleek dat het hartje 2 dg eerder was gestopt met 10,5 dg. meteen werd ik opgenomen en na een week in het ziekenhuis werd ik gecureteerd. achteraf denk ik wat als de huisarts mijn gewoon had doorgestuurt naar het ziekenhuis of mijn serieus had genomen had ik dan wel me kindje nog gehad maar ja dit is alleen gissen. uit onderzoek bleek het trouwens om een infectie in me zwangerschapsweefsel te gaan vandaar dat ik zo ziek was, waarschijnlijk door een te laag imuum systeem maar dat is niet gek als je lichaam op je reserves teert als ik jou was zou ik gewoon een echo eisen dit is voor hun een kleine moeite en voor jou een gerustelling. wat mijn is overkomen dus die infectie komt maar heel zelde voor zij me gyn en komt vaak door vervuilt voedsel of water binnen.
Ja, nu voelt ze zich vast een stuk beter... Maar goed, ik begrijp het van Lovewinnie wel dat je je niet af moet laten schepen. Blijven zeuren om een echo, zodat je kan zien dat met de beeb alles in orde is
ik kan ook wel liegen maar kan beter gewoon mijn ervaring opschrijven toch? het is niet altijd positief misschien maar wel de waarheid. moet ik dan een heel zonig verhaal opschrijven dat er niks aan de hand is etc, dat kan ik toch niet zien vanaf hier en kan alleen duidelijk worden met een echo dus vraag gewoon een echo, ik vind het zowiezo raar dat ze je die niet aangeboden hebben