Ik mag eigenlijk helemaal niet klagen maar ben toch een beetje licht gefrustreerd ik ben nu 38.3 ( beeb hoeft nog lang niet te komen natuurlijk) maar het is de afgelopen dagen vreselijk aan het rommelen.. Slijmprop verloren, regelmatige harde buiken (k had ze op de dag in de avond om t half uur, daarna om de 20 min , 10 min en snacht 5 min) maar dat zakte op den duur dan weer even weg. Ongesteldheidskrampen en pijn in mn onderrug , die lekker mee deden met de harde buiken. misselijk en opeens veel dikke slijmerige afscheiding , slierten( sorry voor t vieze verhaal) Terwijl ik normaal heel moeilijk naar de wc kan ivm luie darmen, kan ik de afgelopen dagen heel gemakkelijk en vanochtend zelfs diaree.. Daarnaast ook een stekend gevoel van onder, en steeds meer een drukkend gevoel.. het wil natuurlijk helemaal niks zeggen.. maar ergens hoop je toch dat t begint. Maarja we zijn nu 4 dagen verder, en nog niks natuurlijk k hoef ook pas dinsdag naar de vk, dus kan dan pas vragen of ze me miss wil toucheren om te kijken of dr niks bezig is.. Nogmaals, t wil allemaal niks zeggen en ik mag helemaal niet klagen.. maarjaa .. dat doe ik natuurlijk wel ff.. k geef de schuld aan mn hormonen grumpff
Haha succes, ik heb dit al ruim een week.. Dus het hoeft idd niks te zeggen.. Maar het is wel vervelend he! Vermoeiend vooral. Overdag (bijna) geen last, 's avonds begint het ineens, volgende ochtend weer weg.. Zet bij mij niet door en de kleine is nog superdruk en heeft nu ook weer eens de hik 😜 dus ik ben bang dat t voorlopig bij mij nog niet gaat gebeuren.. Hoop voor jou dat het doorzet, laat maar gewoon gebeuren je schijnt het vanzelf te merken als het echt begint..
Nou gadver erg he.. dat zeg ik ik mag eigenlijk helemaal niet klagen, gewoon dankbaar zijn dat wanneer ie dr klaar voor is dst alles goed gaat en dat t gezond is. Maar toch.. elke keer denk je :" ja nou is dit t dan, dit is t hoor.." Nou dikke neus.. helemaal niks dus haha die van mij is ook heel drk en vaak de hik, hoewel die de afgelopen dagen wel wat rustiger is en ook minder vaak de hik heeft.. jij ook succes ! Hoelang moet je nog? Geduld is een schone zaak zeggen ze
Met mijn dochter had ik dat ook. En toen de bevalling eindelijk begon, was ik al helemaal kapot van een week slecht slapen door de voorweeen. Veel sterkte in ieder geval met de laatste loodjes.
Zo dat is ellende! Hoop t h dat ik drvoor wat uitgerust ben, maar zoals t nu gaat zal dat niet haha. Is niet erg, ook al ben ik heel moe dan komt t dr ook wel Dank je wel in ieder geval
Ik had het zonder de slijn prop ook wc op wc af kramp hier en wc wc wc je darmen maken wel duidelijk zich klaar voor iets goed teken maar hoelang dat nog gaat duren weet niemand het einde is in zicht makkelijker gezegd dan gedaan maar de baby komt eraan de laatste loodjes zijn naar maar het cliche klopt zodra je wondertje er is ben je veel weer vergeten vooral de ongemakken
Bij mij is dit al n tijd aan de gang. Gek wordt ik ervan. Heb echte voorweeen; harde buiken die pijn doen en de ene is nog niet weg en de andere komt er al aan. Snachts flinke pijn dat ik dacht dat t begonnen. Was. Bij zoontje had ik t ook en liep nu al met 3 cm rond. Toch pas met 38.1 bevallen dmv inleiding. Zal nu weer wel zoiets worden ( insuline zw suiker). Kan n teken zijn, hoeft dis niet.
Nou ben ergens wel blij dat ik niet de enige ben die me dr aan ergert haha. de " vervelende" symptomen van de zwangerschap vind ik helemaal niet zo erg gelukkig, het is echt meer dat het lijkt alsof t elk moment kan gebeuren.. en dr gebeurd niks .. haha.. Nou sther3 dat is helemaal vervelend als je over tijd ben. mijn zus is bevallen net met 42 weken.. was daarvoor al 3x gestript, en is ingeleid met gel, pil etc. Ontsluitig wilde niet op gang komen maar had dus ook tot 42 w bijna nergens last van .. dat lijkt me aan de andere kant ook helemaal niks hoor