Ik ga vandaag voor het eerst zelf pizza maken, hebben jullie nog een lekker ideetje om erop te doen ? het is voor mij en mijn dochtertje van bijna 4 jaar, zij krijgt een eigen pizzatje
Onze meiden houden niet van groenten. Hier dus alleen tomatenfrito, een plak salami en een plak kaas. Ik gebruik meestal pita broodjes als bodem die ik halveer. Ze vinden het heerlijk. Je kunt zoveel op een pizza doen; champignons, uien, zalm, paprika etc. Doe er niet al te veel op! Succes en eet smakelijk!
Je kan de kleine lekker zelf haar pizza beleggen. vinden ze erg leuk. mogenlijkheden voor de pizza: Tomatenssaus, plakje ham/salami, plakje kaas, gerapste kaas, paprika, ui, champions, beetje mais, dunnen asperges.Alle soorten andere kaas. gehakt, kipfilet, <-- deze rul of bak ik wel eerst even aan Zalm,tonijn. Wij doen vaak een bodem maken en dan maak ik allerlei restjes op, dus laatste beetje shoarma of vleesjes van een gourmet bijv. op de pizza, eitje kan er ook bij, allerlei groentes waar we nog wat van hebben, laatste stukje mozzerella (of een heel bolletje) . Gewoon opmaken en op de pizza of een wok trouwens..
Ik gooi een pizza altijd helemaal vol met vanalles. Hoe meer erop zit hoe lekkerder ik het vind. Dus ham, kam, salami, paprika, champignons, uien, ananas enz... Wat ook erg lekker is... pizza tropicana. Met allerlei soorten fruit. Kiwi, banaan, ananas enz. Echt heerlijk!
Ik ben gek op pizza fungi dus bij mij zit er altijd .. tom saus natuurlijk! Uien en champ en kaas, paprika.... Mijn vriend en dochter eten altijd een pizza met tacovlees!
@Melanie86 dat van jou klinkt goed met dat fruit...maar warm fruit is dat lekker ?? en zalm op een pizza ? wat doen jullie dan nog bij die zalm ? want ik ben wel gek op zalm eigenlijk zit te denken om een aantal ideetjes uit te proberen dus meer allemaal kleine pizzatje´s te maken van mn pizza deeg ipv 1 grote....
favoriet van mij en mijn dochter: turks brood (of pizzabodem) besmeren met zigeunersaus, dan geraspte kaas, stukjes ham en ananas, mmmm
Ik doe altijd tomatensaus, uien, paprika, mozzarella, geraspte kaas, zwarte olijven, champignons en op mijn gedeelte salami (zoon en man eten geen varkensvlees).
Ik doe altijd * tomatensaus en kaas (duh) * paprika * champignons * ananas * zwarte olijven * event. ui en knoflook
@ MaaikeS: Ik twijfelde de eerste keer toen ik het zag ook heel erg over dat fruit, maar het is echt heel lekker!!!!
mijn favoriet is ansjovis!!! heerlijk zout! verder salami , pepers , en groene olijven , soms nog ham
Mijn pizza: tomaten saus, tonijn, ansjovis (niet te veel) olijven, kappertjes, uitje en beetje geraspte kaas
Onze favo; Pizzabodem insmeren met tomatensaus. Geraspte kaas erover (kan ook later natuurlijk). Plakjes ham. Kleine stukjes ananas en plakjes banaan. Zo lekker!
Dochterlief heeft gekozen voor tomaten saus met kruiden, vissticks in stukjes en kaas het is maar wat je lekker vindt...En ik heb er 1 met salami kaas en saus, 1 met gekruid gehakt kaas ui paprika champignon en tomatensaus en 1 met zalm met knoflook marinade besprenkeld en tomatensaus... het zijn in totaal 4 kleine pizzatjes geworden dus. Het fruit ga ik de volgende keer proberen.
Tomatensaus- ham/gehakt/tonijn-allerlei soorten groenten(maar net wat je in huis hebt)- kaas(mozzarella,Goudse kaas,parmezaan enz) Doe dit ook wel eens voor mijn vriend met calve smoked barbecue saus. hij lust niet graag tomatensaus, maar wel bbq saus. pindasaus(klinkt raar is wel lekker)kan ook met gerookte kipfilet,paprika perzik en ui erop doe dan wel weinig kaas of geen kaas.