Sinds drie dagen weer enorme last van hooikoorts. Ik weet niet waar ik op reageer. Kan bijvoet zijn of ambrosia zijn, maar ook de herfstgrassen. Maar ik heb echt niesaanvallen van meer dan 10x achter elkaar en de tranen stromen gewoon over mijn wangen. Om nog maar niet te spreken van het gesnotter en de kriebelende jeuk. Iemand nog meer last van?
Ja mijn zoon. Tenminste denken we. We gaan vandaag bloed prikken om te zien of hij hooikoorts heeft of allergisch voor huisstofmijt. Zijn neus zit ook dicht, vooral als hij gaat slapen. Bij jou ook?
Ja, 's avonds wordt het erger. Als het echt de laatste paar dagen is, dan denk ik dat het ook hooikoorts is en geen huisstofmijt (hoop ik ook voor je). Die gaan volgens mij niet ineens van de een op de andere dag iets doen. Mijn hooikoortsmedicatie slaat nog niet aan...
Ja ik ook. Ik ben er zelfs echt benauwd van, kortademig. Verder niezen valt wel mee, af en toe een flinke niesbui, maar brandende, jeukende ogen en jeuk in mn binnenoor. De benauwdheid is in de avond erger. Citrizine helpt wel wat bij mij.
Cetrizine heeft nooit bij mij gewerkt. Ik heb echt al zoveel verschillende pillen en neussprays gehad! Nu heb ik mometason en dat werkt tot nu toe nog het beste. Jeuk in je binnenoor is nieuw voor mij. Ook vervelend, zeg!
Ik denk dat ik er ook last van heb maar vind het moeilijk te zeggen. Dacht dat het kwam door mijn zwangerschap of een onlangs aangeschafte kat bij mensen waar ik laatste dagen over de vloer kwam.
Jeuk in mijn binnenoor heb ik ook last van als ik last heb van mijn hooikoorts. Nu gelukkig geen last van. Ik reageer sowieso altijd meer op de boompollen in het voorjaar, dan op de grassen, die later nog bloeien.
Bij mijn zwager begon het zo'n 3 weken terug al weer. Ik geeft hem dan een injectie met kenacort. Dat werkt heel goed bij hem.
Oja, en dan de mensen, die doen alsof je je aanstelt, want "Ik heb ook hooikoorts en ik heb nergens last van." Veel gelazer mee gehad op de middelbare. Op slechte dagen kon ik niet mee gymen als het buiten was. Uiteraard aanleiding voor de zeikwijven uit de klas om de draak mee te steken. :x
We kunnen elkaar de hand schudden. Wordt er elke ochtend en avond helemaal kriebelig van! Ik wordt gek van al dat genies achter elkaar, soms niet eens tijd om adem te happen.....en dan die vervelende jeuk in me gehemelte!!
Ik heb er ook last van. Ik heb het nooit in het lenteseizoen maar altijd vanaf juli t/m oktober. Je zou denken dat het dan over is maar dan begint het bij mij pas. Zo rot. Ik ben zwanger dus kan ook geen pillen nemen. Ik heb voornamelijk jeukende ogen en jeukende oren. Ik gebruik nu even niks. Maar ik word er ook gek van.
Idd jeuk in m'n orenprecies daar waar je niet kan krabben en in m'n gehemelte Het Niessen is aardig weg als ik loratadine slik Ik heb het najaar september Mijn man heeft het voorjaar mei juni Gezellig dus
Bedankt voor dit topic TS! Ik ben net een paar dagen gestopt met mijn hooikoortspillen en ik nies me nu een ongeluk. Ga er dus nog maar even mee door!
Ja ik zit weleens met wattenstaafjes in mijn oor. Wat verlicht dat toch! Maar het is zo slecht voor je oren. En die jeuk aan mijn gehemelte is ook zo vervelend. Mijn kleine zal zich wel rot schrikken van dat genies steeds van mij hahaha.
Dacht eerst dat ik verkouden werd, maar denk dat het hooikoorts is na het ruiken en zien van gemaaid gras. Mijn gehemelte jeukte en heb de hele dag een snotterige jeukneus. Sterkte allemaal!
Hier gisteravond opeens flink last; niezen, traanogen, ontzettende jeuk. Voelde me echt beroerd... Vandaag gelijk maar de dag begonnen met medicatie en op een verstopte neus na is het goed te doen. Ik herhaal de medicatie zo nog wel even, want het is bij mij vaak ook in de avond erger.