Is dit het effect van tarwekiemolie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Toetje77, 2 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo,

Ik heb een vraag voor de gebruiksters van tarwekiemolie. Wij zijn al 4 jaar aan het proberen voor een tweede kindje en in december zullen we de MMM ingaan. Maar nu ben ik de afgelopen cyclus begonnen met het slikken van tarwekiemolie omdat deze zou kunnen helpen bij het zwanger raken. Ik heb een luteale fase van 11-12 dagen, niet te kort, maar ook niet zo lang als gemiddeld dus ik hoopte dat deze zou verlengen met de tarwekiemolie. Maar nu heb ik afgelopen cyclus inderdaad een langere luteale fase gehad (gerekend tot de echte menstruatie), maar de 3 dagen daarvoor een paar keer een beetje bloed, wat daarna weer stopte. Na 3 dagen toch wel onzeker zijn begon dan toch de duidelijke menstruatie, maar ook deze is anders. Zonder in vieze details te willen treden kan ik zeggen dat wat ik afveeg overduidelijk anders is dan normaal, veel wateriger/minder geconcentreerd (sorry, toch een beetje vies). Ook had ik gisteren veel meer buikpijn dan ik in jaren heb gehad. Komt dit door de tarwekiemolie? En zo ja, is dit dan wel goed? Ik merk duidelijk dat er iets veranderd is, al na 1 maand slikken, maar het moet natuurlijk niet in het nadeel veranderd zijn. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Alvast bedankt voor de reactie want ik vraag me nu wel af of ik hier wel goed aan doe.

2. kruimel84

kruimel84 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb een maand tarwekiemolie geslikt en merkte wel degelijk verschil (negatief.) Ik had tijdens mijn menstruatie veel meer pijn en het slijm was dikker en meer.

Geen succes voor mij persoonlijk.

Ik duim voor je dat de MMM niet nodig zal zijn!

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb tijdens mn ivf pogingen altijd tarwekiemolie geslikt. Vooral: trek niet te snel je conclusies. Geef het echt een paar rondes de tijd.

4. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Sorry voor mijn hele late reactie, maar ik wil jullie hartelijk danken voor jullie reacties. Ik ga het nog even aankijken deze en volgende cyclus, als het weer zo gaat bespreek ik het met de gynaecoloog.

Deel Deze Pagina