halfvolle melk / groeimelk van nutrilon

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lievejildou, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievejildou

    lievejildou Actief lid

    hallo,

    wij geven omze dochter elke morgen en avond nog een fles groeimelk van nutrilon.
    bijde flessen 210.

    nu vraag ik mij af of we haar ook een fles gewone halfvolle melke kunnen geven in plaats van nutrilon melk.

    ze heeft een periode gehad dat ze uitslag kreeg van gewone melk.
    en weet niet waardoor het komt.

    wie geeft het kind wat ?

    groeten anita
     
  2. beertje1985

    beertje1985 Bekend lid

    4 dec 2006
    733
    1
    0
    Ik geef Fien vanaf haar verjaardag gewoon halfvolle melk. Gewoon in 1 keer overgestapt. Maar zij is nergens allergisch voor..
    Anders probeer je het om eerst alleen een ochtend halfvolle melk te geven. kijk je hoe ze reageert.. Toch? Anders kom je er ook niet achter..
     
  3. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    groeimelk is ook gewone melk maar dan met toegevoegde dingen en een heel stuk duurder.
    Groeimelk is ontwikkeld om meer reclame te kunnen maken voor kunstvoeding (en zo dus meer geld te kunnen verdienen) omdat er geen reclame meer gemaakt mag worden voor kunstvoeding voor kinderen tot 6 maanden oud.
    Met andere woorden groeimelk heeft geen functie. Behalve dan die van "zakkenvullen van de fabrikant"

    Ik zou gewoon half volle melk gaan geven. Eigenlijk ook best raar dat ze van half volle melk wel uitslag krijgt envan die groeimelk niet want de basis is het zelfde.
     

Deel Deze Pagina