baby soms pijnlijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door augurkjes, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

wie heeft dit ook en hoe komt dat?

soms draai de kleine en dat doet dan al pijn, maar als ze dan blijft liggen en ik voel op me buik en druk heel zachtjes doet dat pijn. En is het dus zeer gevoelig.

Ook als de VK of ikzelf aan de rechterkant van me buik voelt en klein beetje duw of iets doet het pijn/gevoelig. Dit had ik ook al bij de 20 weken echo dat het zeer deed.

Vroeg me af of meer mensen dit konden en wat het is enz.

bedankt alvast

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

die pijn bij de vk ken ik wel als ze op je buik drukken, zij zei dat het mijn banden zijn, komt steeds meer gewicht in te hangen en dat voel je, ook rekt je huid en je spieren steeds meer op, dus het kan heel goed ;)

3. Toevallig vandaag bij de Vk er over gehad,
    als bv de kleine ergens veel trapt kan het dus wat beurs aan de binnenkant van je buik zijn en dus gevoeliger.

4. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik heb dit ook.
    dacht ik ben vast de enige die loopt te klagen pijn bij beweging baby.

bij de eerste deed t aan de rechterkant onder echt veel pijn ze zeiden inwendige blauwe plek je zag t heel ver ook aan de buitenkant.

Nu heb ik dus de pijn aan de rechterkant over gehouden van de 1e,begint deze alleen links te schoppen en te doen pppffff.

wat jij zegt dat wanneer je drukt heel zachtjes dat t al pijn doet heb ik namelijk ook.
    de vk zei(stagaire)dat t de baarmoeder is.(zal vast gelijk hebben)
    Maar als ik druk of zachtjes aai op t plekje dan beweegt de baby dus ik heb mijn twijfels hierover.

Ik merk ook dat mensen er niks van snappen dat ik klaag of zegt van pppff wordt er gek van die bewegingen( maar ook meer omdat t niet meer prettig aanvoelt)t was bij de eerste ook zo.

elke beweging doet zeer letterlijk.t lijkt net alsof de kleine vast zit en dat hij/zij probeert weg te komen zo eng gevoel.

ik wens je veel sterkte ppff..liefs loesmari

5. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    loesmari, ik heb precies t zelfde ik denk dat wanneer t pijn doet ik dan druk op een voetje want voor mijn gevoel zit er iets dat zich uitrekt en vaak zit t boven mn navel

Deel Deze Pagina