Intens dromen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sha29, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi hoi,

Sinds ik zwanger ben...droom zo intens en hevig..
    daarvoor droomde ik ook maar niet zo hevig dat ik mn dromen kan onthouden..ze lijken wel echt soms.
    Hoe komt het dat ik zo intens droom?

hahaha ben ik de enige of kennen jullie dit verhaal ook?

Groetjes Sha.

2. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    hoii

voordat ik wist dat ik zwanger was, had ik daar ook last van. vanwaar dat nou komt, weet ik ook niet,, dus ff volgen hiero

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dit staat op kindje op komst:

Typische zwangerschapsdromen
    Tijdens je zwangerschap kun je vaker en heftiger dromen dan voor je zwangerschap. Ook dit is een veel voorkomend verschijnsel waar je je geen zorgen over hoeft te maken. Veel vrouwen dromen bijvoorbeeld dat ze hun kind vergeten zijn mee te nemen als ze boodschappen hebben gedaan. Of dat ze eventjes naar de winkel gaan en dan de kinderwagen buiten laten staan. Aan het eind van de droom voel je je dan een ontzettend slechte moeder. Gelukkig gaan deze dromen over dingen die je, in de praktijk, nooit zult doen.

Je angsten gaan in die dromen een eigen leven leiden. Psychologen beweren zelfs dat vrouwen die dit soort dromen vaak hebben gehad vlotter zouden bevallen omdat ze hun angsten al verwerkt hebben in hun dromen. En zich tijdens de bevalling beter ontspannen.

4. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Sha,
    Ik herken het wel wat je zegt. Vooral als ik 's ochtends een beetje wakker word en dan weer in slaap val, dan val ik in zo'n diepe slaap en dan droom ik zo enorm ... echt niet normaal. Ik kan me m'n dromen nu niet meer herinneren, maar ik weet wel dat ze altijd heftig zijn en zo echt lijken! Maar, blijkbaar hoort het erbij (volgens Kindje op Komst) ... nu maar hopen dat we wel lekker blijven slapen!

5. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb het ook, heel erg!

Kijk alleen nog maar tekenfilms voordat ik ga slapen, hahaha....zelfs een spannende soap kan me al nachtmerries bezorgen tegenwoordig!

Zal dr vast bijhoren yoh

Grt Marieke

6. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Hoi hoi,

Heel herkenbaar. Ik droom van alles en nog wat. Soms droom ik over hele enge dingen, zoals dat ik er alleen voor kom te staan. Maar vannacht droomde ik dat ik werd gefouilleerd door een hele knappe politieagent. hihi.

7. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Haha, ik ben blij dat ik niet de enige ben.
    Ik heb dus ook al verschillende dromen gehad, waaronder dat ik van een barbiepop was bevallen, en eentje waarbij de baby zelf besloot dat hij nog niet genoeg gegroeid was en dus weer naar binnen kroop.. haha en ik heb nu bijna iedere dag wel weer van dit soort vage dromen.

8. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Ja hier ook 1 die nu veel droomt een paar dagen voor mijn NOD begon ik ineens heftig te dromen en dan ook in de ochtentijd. En toen wist ik het. Ja het schijnt idd normaal te zijn.

Liefs Sbabe

9. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Haha heel herkenbaar.. Ik droom veel en, schaam, ik heb sex met jan en alleman :oops:
    Komt mijn ware aard nu naar boven?

10. mymiracle

whahahaha, geweldig! :)

11. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik heb zelfs paul de leeuw al afgewerkt :oops:

12. mymiracle

hahahahaha :) gadver! ik lig helemaal dubbel hier :)

13. Sha29

Sha29 Actief lid

iell hahaha :)

14. Sha29

Sha29 Actief lid

Vanacht had ik gedroomd dat ik mn pasgeboren kind had en ik moest haar voeden,dus ik mn borst eruit halen enzo...en weet je het deed echt pijn in mn droom echt...aauuww.

maar zoooo het schijnt dus gewoon heel normaal te zijn!

15. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Hahaha dat heb ik ook, afgelopen nacht heb ik sex gehad met een vrouw hahahaha......... en dan wordt ik s'nacht wakker en dan denk ik zozo waar komt dat allemaal vandaag........... vertelde ook tegen mijn vriend en die lag ook in een deuk! :D

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nou meid je bent niet de enige hoor. ik droom altijd over dat mijn vriend bij me weg wil, en dan ook op de meest rare en onlogische manieren.

1x had ik gedroomd dat hij bij me weg was en de honden mee had genomen. ik werd gillend en huilend wakker dat hij me verlaten had. naast mij was het bed leeg en de honden mand was leeg....
    normaal liggen de honden boven maar toen waren we ze net aan het leren dat ze beneden moeten slapen voor het kindje straks. maar daar dacht ik op dat moment niet aan en schrok me dus helemaal kapot toen het echt leek dat ze weg waren.

Gelukkig smsde hij vanuit zn werk dat hij me mist en eerder thuis kwam. ik super blij natuurlijk want het leek allemaal zo echt dat ik heel erg in de war was. Hondjes lagen ook gewoon lekker beneden te slapen haha

Deel Deze Pagina