Weer mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tommatje, 10 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    Mijn eerste zwangerschap was ik heel ongerust en door mijn werk wist iedereen al heel vroeg dat ik zwanger was maar altijd zeiden we; "het is nog vroeg, er kan nog altijd iets misgaan". Onbewust wist ik precies al dat het niet ging blijven duren. En inderdaad, op een morgen ben ik wakker geschoten en heb gezegd dat het zo raar was dat ik doorgeslapen had en niet naar het toilet gemoeten had in de nacht. Toen ik ging plassen was er niets in mijn broekje maar na het plassen zag ik wel en straal rood bloed. We zijn direct naar de HA geweest waar er bloed genomen werd en het resultaat was dat mijn HCG niet gestegen was in 1,5 week, dus mis. Daarna een echo gehad waarop te zien was dat het hartje niet meer klopte (hadden we eerst wel zien kloppen) en dat de groei nog steeds gelijk stond met 8 weken terwijl ik er bijna 10 was. Na het hele gedoe erna zijn we na groen licht van de gyn de 1e ronde terug zwanger geraakt. IK ben nu 5 weken en ga elke week bloed trekken omdat ik dan al gelijk weet of er iets mis is. Gisteren was ik wat bruin bloed verloren. IK heb direct bloed laten nemen en het was supergoed gestegen, wat een opluchting maar vannacht bij het plassen, terug en straal helder bloed, dus hetzelfde als vorige keer. Dus voor mij is het weer mis. Maandag mag ik bloed gaan nemen en dan weten we het zeker want de resultaten moeten dan toch gestegen zijn bij die van gisteren. Het is volledig hetzelfde verhaal als de 1e keer dus ook al zijn er mensen die veel meer bloed verliezen en bij wie het goed gaat, voor mij is dit hetzelfde als de vorige keer en denk ik toch dat het over is voor mij. Maar toch blijft een mens hopen...

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh wat erg! ik heb geen ervaring met bloedingen maar lees hier toch regelmatig dat anderen wel bloedingen hebben en waarbij er niets aan de hand blijkt te zijn. Ik hoop voor je dat het niet zo afloopt als de vorige keer, sterkte!

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen in deze onzekere dagen. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb 2 mk's gehad. 1 met 5 wkn en 1 met 9. De eerste heel plotseling en de 2e met eerst best lang oud bloedverlies en daarna heel veel helder bloed. Maar het gaat ook vaak goed. Maar vertrouw op je eigen gevoel en laat maandag meteen weer bloedprikken dan weet je het en bel daarna meteen je VK om een echo afspraak te maken. Nogmaals succes

4. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    Bedankt voor de steunende woordjes!!

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Wat een rotsituatie meis! ik kan me voorstellen dat het voor je gevoel over is. zelf heb ik ook 2 x een vruchtje verloren, dus weet hoe onzeker je kan zijn. geen ervaring met jouw specifieke situatie nu... en ik denk dat je zelf ook wel weet dat het twee kanten op kan.... het kán mis zijn, maar er zijn ook genoeg vrouwen die bloed verliezen waarbij niets aan de hand is (gister seks gehad? flink gesport? dan loop je meer kans op een vaatje wat is geknapt oid).. ik vrees dat je zult moeten afwachten tot óf de bloeding doorzet, of dat je maandag bloeduitslag hoort.
    ik hoop uiteraard voor het allerbeste resultaat voor je! sterkte.

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hoi! Wat verschrikkelijk, die onzekerheid. Ik heb bij alle zes de zwangerschappen bloed verloren, maar bij de laatste keer was ik er niet zo gespannen over als de andere keren, en het is goed gegaan. Dat gun ik jou ook, maar je eigen gevoel zegt vaak wel veel, helaas.

Sterkte, en ik duim toch voor je!

Suus

7. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    Dag suus, ik ben er nu wel veel kalmer over dan de vorige keer. Ik weet niet of het te maken heeft dat ik het al eens heb meegemaakt en dat ik me erbij neerleg bij het slechte nieuws of als ik misschien onbewust wel weet dat het toch goed zit? Dat zullen we maandag weten...

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Bij mij verschilde het per mk, soms was ik kalm, soms in alle staten. In zekere zin was de eerste mk ook de ergste, omdat je het totaal niet verwacht of zo. Hoop gewoon dat het toch goed zit!

Suus

9. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    Vandaag laten bloedprikken en het resultaat is net binnen, mijn HCG is heel goed gestegen en ook het progesteron is goed dus mijn vermoedens komen , gelukkig maar , niet uit!! Hoop doet leven!! Wel blijft de angst jammer genoeg aanwezig.

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    ohhh wat fijn voor je :) hoop dat het goed blijft gaan allemaal!

11. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    dat hoop ik ook echt heel erg voor je!!

Deel Deze Pagina