Is dit het? Wie weet het?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Noenoe, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Hey dames.

Het gaat inmiddels al weer wat beter met me. Ik heb nog een echo ggehad om te kijken of alles "schoon" was en gelukkig was dit ook zo. De gync zag nog wel wat kleine stukjes maar die zouden er van zelf uitkomen.

Wat ik nog wel een beetje raar vind is dat ik nog steeds een beetje bloed, nou het is niet echt bloeden maar het is meer dat ik bruine afscheiding heb. Je zou denken dat het na 2,5 week wel schoon bent maar nee dus.

Wil jullie allemaal nog heel erg bedanken voor jullie advies, steun en hele lieve woorden.

Liefs Noenoe

2. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    Bij wij was dit ook zo, de gyn zag nog enkele stolseltjes nadat ik 2x die pillen had ingebracht (2dagen na elkaar) maar ook het vruchtje was al weg en die stolseltjes zijn ook vanzelf verdwenen. Ik heb 13 dagen gebloed, voornamelijk veel bruin bloed. Dit was van hoeveelheid elke dag hetzelfde (behalve dan natuurlijk de eerste 2dagen was het enorm veel rood bloed) en verminderde niet zoals je wel met je maandstonden hebt zodat je weet dat het bijna gedaan is. Op een dag was het gewoon gedaan.

3. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Pff dit zo vervelend, ik heb het nu al 18 dagen. Elke dag denk ik nou morgen zal het wel over zijn en dan vind ik weer wat in mn inlegkruisje.

Volgens mij is het ook zo dat zolang je nog een beetje bloed verliest niet zwanger kunt worden. En we willen zo graag verder....

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Lieve Noenoe,

Ik snap het zo goed.. ik wilde ook telkens zo graag snel verder maar mij heeft de inmiddels 3 ervaringen geleerd dat het echt tijd kost, meer dan je lief is... probeer veel afleiding te zoeken en echt het bloeden stopt en dan kun je er weer voor gaan!Het wisselt zo per vrouw en per keer..
    sterkte meis!

Deel Deze Pagina