Is dit het zelfde weet iemand dit???

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door geluk2009, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geluk2009

geluk2009 Actief lid

24 jan 2009
    157
    0
    0
    Wij hebben op dit moment nutrilon A.R met johannes broodpitmeel erin en deze voeding word best dik in de fles.
    Nu zag ik bij de kruidvat voeding comfort ook met johannesbroodpit meel en nu is mijn vraag word deze voeding ook dik in de fles??
    en is dit te vergelijken met nutrilon A.R?
    Deze vraag stel ik omdat die voeding stukken goedkoper is en ik veel hoor dat nutrilon vergelijkbaar is met dev kruidvat.

Ik hoop hier reactie op te krijgen, ben benieuwd of er mensen kruidvat baby voeding comfort met johannesbroodpitmeel gebruiken.

groetjes geluk

2. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Hier zijn we ook sinds een week begonnen met kruidvat comfort (ipv standaard). De voeding is inderdaad dikker, maar ik weet niet hoe dat is in vergelijking met nutrilon. Ik meng het sowieso nog (helft standaard + helft comfort), dus dan valt het met de dikte nog wel mee. Koen spuugt nu veel minder, dus ik denk dat ik het zo laat. Ik heb trouwens wel een andere (1 2 3 speen) op de fles gedaan, zodat het er wat makkelijker doorheen komt, anders blijft er steeds een restje achter in de fles.

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik gebruik de friso comfort, ook tegen spugen. Deze wordt ook echt papperig in de fles.
    Ik gebruik de born free fles met speen 2 en daan doet netjes 20 minuten over zijn fles. (150+5)
    De friso comfort is ook nog eens tegen krampjes. De fles die ik gebruik ook trouwens.
    Elke baby heeft krampjes, maar bij Daan valt het reuze mee.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik meng de standaard en de comfort (beiden kruidvat) in de verhouding 2 om 4. Ik vind het ontzettend meevallen met het indikken.
    Heb voor de comfort, nutriton door de standaard gedaan en daar werd het veel dikker van.

Ik ben zowieso wel meer tevreden over de comfort dan over nutriton. Noor kreeg daar erge diarree van. En met de comfort is het gewoon mooi dun. Ook het spugen is veel minder (al werd het eerst een beetje meer, denk door de verandering)

Heb trouwens bij zowel de nutriton als bij de comfort de 3 standen speen van difrax. En bij de comfort geen enkel probleem in standje 1. Dat was bij de nutriton af en toen nog wel eens wat wisselen. (maar daar kwamen we ook nooit op een goede verhouding uit, dat moet ik er wel bij zeggen)

Deel Deze Pagina