Meiden help! Ik heb sinds half 12 enorme kramp. Het voelt als menstruatiekramp en het zit ook echt in mijn onderbuik. Straalt een beetje uit naar de zijkanten en naar de botten van mijn heup. Het ene moment is het erger dan het andere moment en das best regelmatig Soms het gevoel alsof ik een strakke band om mijn onderlichaam heb en dan trekt het door naar m'n rug. Is dit het nu? Is het begonnen?
Ik denk wel dat het lichte weeen zijn zoals je ze omschrijft. Maar het kunnen natuurlijk ook oefenweeen zijn. Als het echt zijn worden ze heftiger en regelmatiger.
klinkt als exact de pijn die ik had toen mijn bevalling was begonnen. ga onder de douche of in bad en kijk of het doorzet. bij mij zakte het eerst weg en toen kwam het er doorheen, zo wist ik dat het echt was.
Mijn weeen bij mijn vorige zwangerschap voelde ik ook alleen in de onderbuik en daarna ging het over in rugweeen.
Oeh spannend hoor!!! Ik had ook precies die pijn in mijn onderbuik bij mijn bevalling! Ben super benieuwd of je ondertussen bevallen bent!
Aangezien ze niet meer gereageerd heeft ( nergens op het forum ) acht ik de kans ook groot dat ze inmiddels bevallen is/aan het bevallen is.
Het waren idd weeen. Afgelopen vrijdag zijn we om 18.29 uur trotse ouders geworden van een mooie zoon. Helaas waren er wat complicaties waardoor we nog in het ziekenhuis liggen, maar we mogen vandaag naar huis.
Gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk is het meegevallen met de complicaties en kunnen jullie gauw thuis gaan genieten van dit grote wonder! Foekje (38,1 weken zwanger)