Pfff even klagen hoor...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Biny, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff ben pas 31 weken...

Maar heb het eerlijk gezegd zooooooo gehad!:)
    Vanaf aankomende maandag volledig in die ziektewey dus nog minder te doen...
    Lig/zit/sta(of maak er wat leuks van :p) mezelf in de weg...
    Die vervelende harde buiken...
    De vervelende harde buiken als je alleen al opstaat, bukt, je eigen porbeert te scheren;) enz...
    Ongi krampen in je buik en/of rug die elke keer komen en gaan
    3 kwart van de dag pijn in je rug
    En 50000x per nacht je bed uit om naar de wc te gaan;)

De kleine man die 1000x per dag van links naar rechts schuift en 7 vande 10x pijn doet....
    Voetjes die halve dagen onder je ribben zitten zodat je niet gewoon notmaal kan zitten...
    Buik die gewoon in de weg zit...

Pfff het is dat het nog veeel te vroeg is anders zou ik zeggen laat maat komen!:D
    En verder vind ik onze kleine man nog steeds lief hoor ondanks zn geschuif!:D

Vast wel mensen die dit herkennen?:p

Zoooo wat lucht dat heeeerlijk op zeg!:D

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wees blij dat je dit allemaal mee mag maken..
    (lullig he als er zo gereageerd word op jouw geklaag, weet je misschien ook hoe onzekere zwangere vrouwen hun voelen)

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    #3 Biny, 13 nov 2011
    Laatst bewerkt: 13 nov 2011
    Hahahhahahahaa:D
    Na 3 dagen nog... Ben je serieus... Get over it joh;):D

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee hoor je klaagt onnodig, zat vrouwen die met je hadden willen ruilen.
    Gewoon niet aanstellen en genieten van je wonder.

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik vind t prima hoor wat je mening ook is :) iedereen is anders :)

En ik geniet ook nog steeds hoor van de kleine man!:D
    Maak je daar maar geen zorgen om;)

En geniet ook van jou reacties dat je er na 3 dagen nog zo lekker over door kan gaan!:D ga nog even door! Je maakt mn dag alleen maar beter:D

6. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Tja t hoort er bij maar je moet maar zo denken er zijn ergere dingen, mijn 2e zwangerschap lag ik van week 30 tot 37 bijna non stop in het ziekenhuis toen had ik het echt gehad met zwanger zijn. Maar deze zwangerschap tot nu toe alleen de gebruikelijke kwaaltjes en moet zeggen dat ik me er na mijn vorige zwangerschap totaal niet meer aan stoor. Stom eigelijk dat een mens soms eerst met de neus op de feiten gedrukt moet worden om vervolgens ergens van te genieten! Meid ik zou zeggen, zet je erover want ook jij zal je zwangerschap gaan missen haha. Ookal denk je nu van niet. T blijft een wonder en zeg nou zelf.je.moet nog 9 weken en wat zijn nou 9 weken op een mensenleven sterker nog wat zijn. Nou 9 mnd. Op een mensenleven?!

7. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Je mag best klagen hoor, is niks mis mee!!!

8. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Het kon mijn verhaal wel zijn! Heb van de week nog 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en heb nu verplichte rust, wat soms nog wel eens lastig is met een peutertje in huis. Maar ik zit de weken ook echt uit! We kunnen er weinig aan veranderen dus dan maar het beste ervan zien te maken!

9. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Zie je wel Sam;) Iedereen zet hier wel iets neer, voor een ander wel of niet belangrijk, maar voor jezelf wel anders plaats je het niet;)

Ik ken het, heb er zelfs nu al veel last van! En harde buiken, ik kan er nie veel van maken, vind het echt een klote gevoel. Alsof ik een honderd meter vrije val maak, zo voelt t! Maar het hoort er allemaal bij en je kunt niks meer doen dan afwachten tot de kleine zich meld en in jou geval praten we nog over een paar weekjes.. dus komt goed he. Succes!

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik loop al sinds week 15 in de ziektewet en heb al sinds 12/13 weken last van alles (BI, Ischias, zwangerschapsdepressie - inmiddels wel weer weg... later Syndroom de Guervain, RSI, slijmbeursontstekingen en harde buiken)....

Bij ons zou er eerst ook sprake zijn dat het zonder hulp niet zou lukken om zwanger te raken zonder hulp.

Dat je niet mag klagen vind ik onzin.... de een heeft nou eenmaal heel veel last en de ander niet. Ongeacht hoe blij je met de kleine bent!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me nu al verheug op het eind van de zwangerschap. Ook omdat ik na zoveel pijn dan eindelijk ons meisje in de handen mag hebben!

Ik hoop dat je de laatste loodjes nog een beetje goed kunt uitzitten Sam20!

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Geen aardige reactie van ikdus, mocht best wat soepeler maargoed er zitten er steeds meer tussen laatste tijd in t forum..jammer!

@ TS: meid we ervaren allemaal zzoooo verschillende de zwangerschappen, ene voelt zich heerlijk wat een ander weer ideaal vind die er wel onder lijd maar degene die zich te lekker voelt vind dta weer niet kloppen. Het is ook nooit goed he hihihi, maar ik begrijp wat je bedoeld hoor! En ja ff lekker van je afschrijven lucht ook wel op. Je bent al zover, nog ff doorbikkelen want je weet waarvoor he! ;) :)

Een zwangerschap is niet altijd even makkelijk. Soms wel en soms niet, ach je draagt een leven in je, brengt ewen hoop met zich mee livchamelijk. Nog even geduld en sterkte met alle niet leuke kwaaltjes en geniet van de leukere kwaaltjes :)

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Gezellig dat ik niet de enige ben!:D hihi

Jaa meestal gaat het wel goed hoor..:)
    Maar heb soms van die momenten dat ik denk pfffff ben er helemaal klaar mee! ;)

Gelukkig nog maar 8,5 week!:D en uiterst 10,5(pff dat klinky weer veeeel te lang!) haha

Succes dames! Met ook de laatste loodjes;)

13. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik ben dan niet meer zwanger , maar herken t natuurlijk wel na 2 zwangerschappen :)... 1ste was 40wk en 2dgn en 2de 38wk en 5 dgn dat ik ben bevallen... succes meid!

14. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Je hebt 31 weken al volgehouden, dan lukken jou die laatste weken ook wel meid;)

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Hier nog een die de dagen aftelt.
    Ik vind zwanger zijn zooooooooooo niet leuk.
    De eerste keer niet en nu weer niet.
    Heb dan ook letterlijk het formaat van een olifant bereikt.
    Zei toevallig gister tegen mijn man, zou af en toe die buik gewoon even af willen doen zodat ik even lekker kan liggen of zitten.
    Maar tis allemaal voor een goed doel.
    Af en toe lekker klagen lucht enorm op!

Deel Deze Pagina