Misschien verklaren jullie me wel voor gek en misschien ook niet haha. Ik ben nu 16.1 week zwanger en ik heb sinds deze week af en toe een 'plopje' of iets in die richting wat ik voel. (Niet zodra ik mijn hand erop leg, gewoon als ik lig of wat onderuit gezakt zit) Kan het niet helemaal plaatsen zegmaar. Mijn placenta ligt richting m'n rug dus ik kon de baby eerder voelen zei de vk. Wie had dit ook wat 'vroeger' in de zwangerschap en kan dit de baby zijn?
Ik voelde die plopjes met ruim 17 weken en mijn placenta ligt aan de voorkant. Dus ik denk zeker wel dat het kan.
Ja hoor dat is de baby enjoy! Ik voelde het met 15 weken (zelfs met een voorliggende placenta en een eerste zwangerschap)
Kan goed de baby zijn hoor. En ik had een voorliggende placenta, maar voelde de baby ook al voor het eerst met 16 weken precies.
Kan hoor, bij mij was het ook rond de 17 weken geloof ik. En idd een plop/luchtbel heel langzaam haha.
Ik voel ook steeds meer van die ' plopjes ' kan niet wachten dat hij echt begint met schoppen hihi Geniet er lekker van !
Ik voelde dit al bij 14 weken soms, heel uitzonderlijk vond de vk. Meid, geniet ervan! Ze worden steeds sterker en later zie je je buik golven als je lekker onderuit zit (of een trap in je darm, die zijn ook goud waard hahaha) ��
Ik voelde zelf de 1e met 20 weken en de 2e met 15 weken. En gisteren dacht ik met 12½ week de 3e dus al even te voelen. Dat lijkt me wel erg vroeg, maar het voelde sowieso niet als mijn darmen. Vanochtend wees de VK de hoogte aan waar de kleine nu zat en dat was wel op de hoogte van de plop van gisteren.
Ik voelde de plopjes ook rond 16 weken en wat later kwamen er een soort vlinder kriebeltjes bij, die ik nu (bij 19 weken) bijna iedere dag wel even voel. Volgens mij wordt het alleen nog maar duidelijker naarmate de tijd vordert. Omdat ik met 15 weken de hartslag voor het laatst gehoord had en pas bij 21 weken de 20-weken echo heb, had ik de verloskundige gebeld om even weer te luisteren rond de periode dat ik van alles begon te voelen. Ik kon niet zo goed tegen de onzekerheid... en het duurde me sowieso allemaal te lang hihi. De verloskundige zei me toen meteen dat wat ik voelde met 99% zekerheid de baby is. Zo leuk
Ik voel sinds eergisteren heel soms een soort kriebel, alsof ik van binnen heel zachtjes een aai langs mn buikwand krijg. De plopjes waar ik veel over lees voel ik dan weer (nog) niet. Zou dit dan ook de baby kunnen zijn? Het kietelt, haha. Kan niet wachten tot ik mijn kleine wonder ook vaker zal gaan voelen
De plopjes voelde ik al met 12 weken, dus het kan nog veel vroeger. Nu ik ze de hele dag door voel, weet ik zeker dat het de baby was . Dus die plopjes nu met 16 weken zijn vast en zeker je baby!