Is dit hoofdluis?

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by Ssaarr, Oct 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    1,300
    2
    38
    Ja ik heb ze allebei, de ijzeren nam meer luis en neten mee als de plastic kam!

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Tja, misschien doet ze er dan iets mee. Het is al heel wat dat ze nu wel reageert, dus schijnbaar helpt het wel iets om sommige dingen te blijven herhalen ;)

3. sandramarije

sandramarije Bekend lid

Jan 17, 2013
    665
    1
    18
    Ik vind sowieso dat er op dit forum soms medische vragen worden gesteld die hier niet thuis horen.. ik denk dan.. bel je dokter en vraag het daar!
    Er word te vaak op ons oordeel als "normale" mens vertrouwd.
    De vraag neerleggen bij een arts, apotheker of deogisterij werkt veel sneller

4. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    1,088
    0
    0
    Misschien kan ze hier ook nog even vertellen of ze het DHL pakket nou wel of niet nog ontvangen heeft.
    Ik vind het ook lichtelijk onfatsoenlijk om allemaal meelevende dames die nog speciaal terug komen om te vragen hoe het is afgelopen vol te negeren maar ondertussen wel erg actief te zij hier op ZP.

5. meiklokje

meiklokje Actief lid

Sep 19, 2016
    496
    72
    28

Of een reactie geven op wat voorn lamp anderen boven hun eettafel hebben hangen.😂

6. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    En hoe ze het gaat doen met de dimmer, of de loempia's gelukt zijn, hoe het nu is met de verstandhouding met haar zus/vader (ik weet het niet eens meer?) en weet ik wat verder nog allemaal :p

7. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,276
    10
    38
    Of laten weten of haar loempia's die ze wou bakken net zo lekker smaakten als op de marktkraam....
    Immers ze had wel wat recepten gekregen waar leden de moeite voor deden om die te delen;)

Maar misschien is ze nog zo druk met "luizen" bakken en is ze de loempia's uit de haren aan het kammen en dat ze niet meer kan reageren :D

8. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik knuffel luizen altijd dood. Niemand kan van mij beweren dat ik geen luis heb om dood te drukken :D

Share This Page