Is dit hoofdpijn of wat anders?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik twijfel nu toch of t wel door de nuvaring komt. Heb nu namelijk elke dag lichte hoofdpijn en mijn achterhoofd en nek doet zeer en misselijk.

Toch apart dat t zo ineens komt? Zou t dan echt door spanning komen. Vind t een beetje eng.

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier ook iemand! Hoofdpijn door de pil, migraine in de stopweek. Ik heb sumatriptan.. Alleen triptanen werken bij mij. Soms in combi met paracetamol en domperidon tegen de misselijkheid. Lijdt al 16jr aan dit. Vreselijk. Ook ik heb vaak last van mijn nek.. Het zit zo vast dat het kraakt. Soms.

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

Jee 16 jaar? Erg zeg. Maar ik had dit eerder nooit, misschien komt het bij mij niet door de pil? Vind t gewoon erg vreemd.

4. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Misschien toch een keer naar een fysio gaan, mag tegenwoordig volgens mij zonder een doorverwijzing. Die zal je kunnen zeggen of en welke spieren er vast zitten en of deze klachten daarmee samenhangen. Misschien als je nek dan wat los is, je jezelf ook wat minder druk maakt waardoor de hoofdpijn vanzelf weg gaat!! Daarbij als ik twee dagen last had gehad van mijn migraine, bleef ik ook lichte hoofdpijn houden omdat ik tijdens de aanval mijn spieren zo aanspande dat die pas konden ontspannen als ik bij een masseur was geweest!

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Het is bij mij ook erger de laatste dagen als ik iets til, dan voel ik t gelijk in mijn nek.

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja dat is een goed idee, ga morgen gelijk bellen.

Is de misselijkheid erbij ook normaal? Het lijkt wel of mijn evenwichtsorgaan nu ook minder werkt, ben snel ziek in auto.

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee dat herken ik niet. Heb standaard 3 a 4dg per wk hoofdpijn en zie er ook mooie kleurtjes bij. Hormoonstoornis geloof ik. We willen 2kindjes en voor daarna gaan we een goede oplossing zoeken want zo kan ik niet mijn hele leven verder

8. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hoofdpijn is natuurlijk wel een hele specifieke pijn, als ik gewoon hoofdpijn heb (geen migraine) voel ik me ook echt niet fit. Ben dan ook draaierig en daar word je weer misselijk van.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Of overgeven en dat dan daar je hoofdpijn weer erger door wordt.daar wordt je vervolgens ook weer misselijk van. Ik zit in een cirkeltje.

Fysio hielp bij mij niet overigens. Hoop voor jou wel!!

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik ben meestal 's avonds misselijk, maar niet overgeven. En dan die hoofdpijn/spopierspanning erbij.. Trouwens nu voor 't eerst ook gevoelige borsten, terwijl ik Nuvaring al een week in heb.

Vind 't maar vreemd allemaal.

Deel Deze Pagina