Help! Woning gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaKitty, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mijn beste vriendin heeft gisteren gehoord van haar man dat hij wil scheiden. Nu moet zij het huis uit, want hij blijft daar wonen. (zij kan het alleen niet betalen ook)
    Nu wil zij natuurlijk zsm weg daar.
    Maar goed, ze stond helaas nergens ingeschreven voor huurwoningen en iets kopen durft ze niet met deze economie.
    Misschien weet iemand van jullie iets?
    Arnhem en omgeving (max 10km van Arnhem af)
    Appartementje met minimaal 1 slaapkamer, maximaal 2 slaapkamers zou mooi zijn, ze heeft een lieve luie oude kat.
    Via bijvoorbeeld een direct wonen heeft geen zin, want dan is ze erg veel geld kwijt per maand aan huur. Ze wil maximaal 600 euro kwijt per maand aan huur.
    Misschien iemand die toevallig iets weet voor haar?
    Bedankt!!

2. Alita

Alita Niet meer actief

kan zij geen urgentie krijgen? sorry weet verder niks echt *** voor haar man!!!

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nee geen kindjes.... en door een scheiding alleen tegenwoordig krijg je geen urgentie.....vaak in sommige gemeentes MET kindjes niet eens!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh bedankt voor de linkjes! Ik ga ze meteen doormailen naar haar!! :)

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi, ik kom zelf uit Arnhem en wij hadden ons appartement erg snel verkocht waardoor we ook op zoek waren naar een tijdelijke woning dus ik weet wel dat het mogelijk is om op korte termijn iets te huren maar het is vaak wel duurder dan die 600 euro!

Via Muva makelaars kun je ook huren weet ik, misschien is dat wat? Die hebben ons destijds ook willen helpen. Succes in ieder geval!

6. Alita

Alita Niet meer actief

,mmmmmm schandlig met kindjes geen urgentie krijgen!!!

Succes met het vinden!!!

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    En anders crisis of noodopvang.

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

wij hebben een vakantiewoning stacaravan te koop. is in Schaijk dus niet in de buurt maar misshcien iets voor de time being? vraag mij ook de kosten niet, daar gaat mijn vriend over maar goed daar kunnen we voor nu wel uitkomen ;)

als ik niet reageer: ik heb thuis geen internet dus kan maandag pas kijken...of tot 5 uur vandaag

9. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Dat gebeurd echt super vaak.. Nadat mijn relatie was beeindigd hebben mijn zoontje en ik een half jaar moeten wachten op een huis.. En dan hadden we urgentie, maar alleen via de studentenwoningbouw. De gewone woningcooperatie gaf geen urgentie. In die tijd hebben we overal en nergens gewoond, eerst een tijdje bij mijn ex vriend totdat dat echt escaleerde. Toen bij mijn ouders maar dat was ook geen doen met een verbouwing en mijn thuiswonende zusje die nogal jaloers was op de aandacht die ik door deze situatie kreeg en zich te pas en te onpas met de opvoeding bemoeide.. En nu totdat we halverwege volgende maand de sleutel van ons flatje krijgen in een soort van vakantiehuisje bij mijn ouders in het dorp..

10. Alita

Alita Niet meer actief

schandalig...... mijn nichtje heeft binnen 2 maanden een flatje gekregen met urgentie, zij kan dan wel niet zelfstandig wonen dus weet niet hoe daar de wachtlijsten zijn...
    ligt er mischien ook aan waar je woont..

Deel Deze Pagina