Ik herken het ook.. Heb het zelf ook maar alleen s winters. Na 5.dermatologen bezocht te hebben kwam er eentje met het idee om naar de zonnebank te gaan en voila, het was weg! Ik heb er zomers namelijk geen last van.. Misschien een tip? Je noeft echt niet vaak te gaan, 1x per maand ofzo als t buiten somber en grauw is
Hallo, sorry. Die vlek is er nog. Het is minder jeuken, af en toe nog wel vooral in de avond of als het erg droog is. Ik blijf smeren met vaseline lanette creme. Hopelijk gaat het echt weg. Maar het ziet er niet als ringworm uit gelukkig. Dan blijft de vraag gewoon, wat is het? Ik vind het gewoon raar
Ik heb ook vermoeden dat het met winter te maken heeft. Want mijn handen worden ook droog vooral tussen mijn vingers jeuken vaak ala het droog is. Maar op mijn arm heb ik het nog nooit gehad. Ik zou willen proberen met mijn infrarood lamp weet niet of dat dezelfde effect geeft :d.
volgens mij is het eczeem of schimmel maar dan uitgelokt door stress en een zalfje helpt hier jammergenoeg niet bij
Infrarood werkt bij mij niet word er zelf iets geirriteerder van omdat je dan gaat klooien met warm koud warm koud. Bij mij komt het vooral door het temp erschil met binnen en buiten namelijk..
Ik herken het wel ( denk ik) Ik ben er toen wel voor naar de dokter geweest en heb er een hormoonzalfje voor gekregen, met alleen vet houden ging het bij mij niet weg. Toen was het met een paar dagen zo goed als weg...