Hoi allemaal, Ik word morgen om 8 uur verwacht in het ziekenhuis, ze gaan een ballonnetje Plaatsen. Nou heb ik hier weinig uitleg over gehad. Iemand die hier ervaring mee heeft en mij antwoord kan geven op de volgende vragen? Deed het plaatsen van het ballonnetje pijn? Hoelang duurde het voor dat het iets ging doen? Voel je het goed zitten? Het lijkt mij zo ongemakkelijk? Ik snap dat het voor iedereen anders is hoor! Alvast bedankt voor het lezen groetjesss
Sorry, geen ervaring mee... Wil je wel veel succes wensen voor morgen! Gaat niet lang meer duren dan voordat je kan knuffelen met jullie kleine meid/jongen!
Ja, ervaring mee. Met 37+1 ballonnetje geplaatst ('s avonds, voor ik ging slapen), zat toen nog potdicht. De volgende ochtend had ik 2 cm ontsluiting, net genoeg om de vliezen te kunnen breken. (dat hebben ze toen gedaan en meteen ook infuus gestart) Plaatsen van het ballonnetje kan ik me eigenlijk niet echt herinneren meer... Dus het deed in ieder geval niet veel pijn, want dan had ik het nog wel geweten. Daarna... ze zeiden dat je wat menstruatiekramp kon krijgen ervan, geen zware weeën. Ik heb eigenlijk ook nauwelijks menstruatiekramp gehad. Dacht echt dat het ballonnetje niks had gedaan, maar kennelijk toch wel 2 cm. Het ballonnetje zelf voelde ik niet zo zitten, maar er hangt een soort tuitje uit je vagina. Dat voel je wel zitten, maar niet op een pijnlijke manier. Ik heb zelf eigenlijk heel weinig herinneringen aan dat hele ballonnetje, dus ik denk dat je daaruit kan afleiden dat het geen big deal is en je er waarschijnlijk weinig last van zal hebben .
De vorige zwangerschap zou ik ook ingeleid worden doormiddel van eerst een ballonnetje(37 wk en alles potdicht) Ze hebben 2 pogingen gewaagd, maar het lukte echt niet. Mijn baarmoedermond zat naar achter en het deed zo'n pijn met het inbrengen dat ze uiteindelijk op gel zijn overgegaan. Een ballon schijnt een stuk prettiger te zijn, dus ik hoop dat het bij jou wel pijnloos ingegracht kan worden.
hier met 38 weken een ballon gehad. 8.00 brachten ze hem in, dmv een eendebek. Het is wat vervelend maar goed te doen. Ik mocht daarna gewoon lopen en uit bed enz. Ik heb 2x gell door de ballon gehad. Om 11.30 plopte die eruit en had ik 3 cm. om 12.00 kwamen vanzelf de weeen op gang. Na een tijdje alsnog weeen opwekkers en een ruggenprik, 17.30 kreeg ik persweeen en om 19.30 is mijn meisje geboren.
Ook ik mag me morgenvroeg melden in het ziekenhuis. .wie weet krijg ik ook het ballonnetje. . Maar ze hielden bij mij een slag om de arm.. jet kon ook meteen de vliezen breken zijn of doormiddel van een tabletje.. Ik moet dus even afwachten wat ze morgen gaan doen.
Ik ben vier weken geleden ingeleid dmv een ballon. Om half elf in de avond hebben ze hem geplaatst. Dit vond ik niet pijnlijk. Daarna naar de kamer en toen kreeg ik menstruatiekramp. Dit bleef de hele nacht. Alleen het slangetje wat uit je vagina hangt is wat vervelend, het zit gewoon in de weg haha. De volgende ochtend om half acht hebben ze de ballon verwijderd en had ik 3 cm ontsluiting. Vliezen gebroken om half negen en het infuus is gestart om kwart voor negen. Om kwart voor twaalf in de middag had ik onze mooie dochter in mijn armen Heel veel succes morgen..