Wat vinden jullie van Sam voor een meisje, ik vind het stoer en schattig tegelijk. Wat is jullie mening.
Zeker leuk, maar het is alleen een afkorting he. Dus 'officiële' nama Samantha, roepnaam Sam, dan vind ik het wel leuk!
Niet leuk. Als ergens "Sam de Vries" staat, denken veel mensen dat het een jongen is. Bijv. bij een klassenlijst, sollicitatiebrief, andere zakelijke afspraak..
Hartstikke leuk!En er zijn zoveel unisexnamen waarbij het ook een jongen kan zijn dus daar zou ik me persoonlijk niets van aantrekken! Ik vind het een stoere mooie naam voor een meisje!
ik vind het niet leuk, wil aan de naam kunnen zien of het een jongen of een meisje is. Ik vind een jongensnaam (tegenwoordig uniseks)voor een meisje niet leuk
vind ik super leuk. Vandaar ook mijn gebruikersnaam. Zie de naam wel zitten voor ons 3e kindje (mocht dat een meisje worden). Helaas denkt manlief daar anders over. Maar ik vind het persoonlijk dus juist een hele stoere, vrolijke naam voor een meisje. Ik vind Kris ook heel leuk voor een meisje. Maar voorlopig voor ons beiden favoriet: Janne (ook niet zo moeilijk, stoer, lief en vrolijk)
Ik vind het erg leuk, zou wel overwegen om de officiele naam niet unisex te doen (idd Samantha oid, al vind ik dat dan weer niets )
Ik houd ook niet van unisex namen. Als het afkorting is, vind ik het weer wat anders. Dan kan het wel leuk zijn. Samaya of Samia of Samara vind ik wel leuk (wat anders dan het standaard Samantha) en dan afkorting Sam.