Ik vind het helemaal niets voor een meisje, sorry! Zie een beetje een verwaand achterbuurtskindje voor me...
Ik vind het niks voor een meisje. Heb er sowieso een hekel aan dat mensen jongensnamen als meisjesnaam gaan gebruiken en andersom. Waarom moet het toch allemaal zo apart mogelijk, doe maar gewoon, is mijn gedachte.
Ik ken een meisje dat Sammy heet. Erg leuk! Als je wil dat Sam een afkorting is en je 'Samantha' niet leuk vindt, kan je het ook zo doen natuurlijk. Stoere, leuke naam!!
Ik ben het met je eens. Moet namelijk met deze naam door het leven . Daarom stel ik me ook altijd voor als Sam en iedereen die mij kent noemt me ook zo, omdat ze weten hoe verschrikkelijk ik mijn naam voluit vind
Leuke naam voor een meisje! Zou me vooral geen zorgen maken voor de toekomst, dat anderen zouden denken dat het om een jongen gaat. Wij hebben een jongen met een 'meisjesnaam', maar hebben echt gekozen voor wat wij mooi vinden. De naam past precies bij hem.
Sam als officiele naam vind ik niks voor een meid. Geloof me als ik zeg dat ze er later helemaal gek van wordt als er elke keer weer Dhr op de post staat.
Super leuk! Gewoon Sam en niet als afkorting van een andere naam. Zou me ook niet druk maken om de toekomst, er zijn genoeg mensen met unisexnamen. (Robin, Nikki, etc.)