Is dit iets?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Suzee, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk ! Ken een meisje dat Sam heet. Moest er eerst even aan wennen maar is wel een naam dat echt bij haar past

2. Toos

Toos Lid

17 apr 2010
    67
    0
    0
    Gaaaaaf!!!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Je geeft toch door wat je geslacht is?!?
    Als jij verzekering afsluit of weet ik veel wat, dan kies je toch je aanhef?
    Dus ze kijken echt niet naar de naam en kiezen dan Dhr...dan is het altijd nog de heer of mevrouw en meestal is het alleen de achternaam of voorletter.

Wat te denken dan van de:
    - Hennies
    - Renee's
    - Krissen
    - Senne's
    - Rik's
    - Jossen enz enz...

Dan gaan ze er toch echt niet vanuit dat het allemaal mannen zijn!

Ik ken ook een meisje (nog geen jaar) wat Sam heet. Echt zo'n superstoere maar ook lieve naam! Het is dat ons zoontje Siem heet, haha, maar anders was Sam hier ook een optie geweest!

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ze kijken vaak wel naar een naam. Niet overal kun je het geslacht aangeven. Ik ken meerdere dames met een unisex naam en hoevaak er geen dhr staat in een mail is echt ontelbaar. Ook een man met een vrouwelijke naam en tja daar staat toch echt vaak mevrouw. Ik zou mijn kind never een unisex naam geven. Scheelt een hoop.

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ach ja...en dan nog...
    Dan krijg je mails en brieven...ik heb zelf een hele duidelijke meisjesnaam maar van Ziggo krijg ik nog steeds post met dhr...vind het eerder slordig van het bedrijf dan dat ik me druk maak dat er dhr staat...zou daar ook echt geen naam van af laten hangen als ik hem echt heel mooi zou vinden.

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Tja een bedrijf is niet zo een ramp, maar er zijn er genoeg die er echt last van hebben en dat is niet maar even.

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
  8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Sam als naam zo vind ik een echte jongensnaam.

Sam voor een meisje als afkorting van een langere naam vind ik wel kunnen. Als je je dochter Samira, Samantha, Samuela, Samaiya, Samala noemt dan geef je hasr de mogelijkheid om later zelf te kiezenof ze welof niet unisex door het leven wil.

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ja hoor Sam vind ik wel stoer!

Deel Deze Pagina