Hey iedereen!! Wij zitten aan ronde 7 en gisteren kreeg ik een heel licht streepje op mijn test. In het licht beneden kon ik het zelf niet zien maar in de badkamer wel.. De test is een kruidvat early en hij is enkel opengemaakt om het streepje op foto vast te leggen. Het is echt een schaduw maar wel dezelfde dikte als de controlestreep. Ik ben een beetje bang want ik heb de hele tijd menstruatiekrampen en voor de rest geen symptomen. Mijn nod is morgen of overmorgen (zeker van eisprong) dus vind het echt precies te licht om goed te kunnen zijn. Wat denken jullie? liefs xxx
Met een late innesteling zou het in theorie kunnen, maar ik moet zeggen dat ik de afgelopen maanden zo vaak vals “positief” heb gezien dat ik niets meer durf te zeggen, ik zou dus door blijven testen en kijken wat er morgen op staat. Ik hoop op een mooie oploop voor je!!
Heb je ook een niet bewerkte foto? Ik zie wel wat, maar durf zeker adhv deze foto niet te zeggen of het positief is. En voor vlak voor nod inderdaad licht, maar ook dat kan. Wat menstruatiekrampen betreft, dat is normaal. Ik heb meerdere zwangerschappen gehad dat ik echt overtuigd was ongesteld te worden als ik op mijn lichaam afging, dus dat zegt niet per se dat het dus einde verhaal zou zijn. Sosnnend nog zo!
Dit is een niet bewerkte foto.. Net een predictor early gedaan en die is negatief.. Zal wel een vals positieve test geweest zijn.
Heel lief van je dat je me toch wat positieve hoop wil geven! Het begint echt zwaar te worden na al die maanden en telkens weer teleurstelling. Zeker als er plots een streepje te zien is en het dan 2 dagen later niets meer is Elke maand heb ik zoveel symptomen gehad en deze maand niets. Denk dat het toch weer niets zal zijn. De gynaecoloog is ook onderzoeken aan het doen omdat mijn luteale fase van 12 tot 17 dagen verschilt. Morgenochtend moeten we een staal van mijn vriend indienen en binnen 2 weken heb ik een onderzoek om te kijken of mijn eileiders niet toezitten. Natuurlijk had ik graag deze maand zwanger kunnen zijn zodat ik dat onderzoek niet moest doen. Maar ja we zien wel. Nog niet echt het gevoel van aankomende menstruatie dus das goed!
Het is ook een heel zwaar en onderschat traject… ik zit zelf op 9dpo en dacht vanmorgen een streepje te zien, maar zo licht, krijg hem niet op de foto. Ik wil zo graag blij zijn, maar heb al zoveel vals positieve streepjes gehad dat ik niets meer durf te hopen.. ik moet donderdag voor een echo om mezelf na te laten kijken. Ik vind het ook erg zwaar nu..
Verschrikkelijk hé! Het lastigste is dat je er eigenlijk amper met iemand over kan praten. En dan zie je iedereen zo snel zwanger worden… Hoe lang zijn jullie al bezig?
Deze ochtend nog met predictor early negatief getest Al de hele dag enorm veel pijn in onderbuik en ondderug maar geen menstruatie te bekennen…
Nog even een vraagje. Dit is mijn derde cyclus waarvan ze in het ziekenhuis mijn eisprong vastgelegd hebben. De eerste keer had ik een LF van 17 dagen, de tweede keer 1 van 12 dagen en nu zit ik aan dag 16. Is dit normaal? Ik lees overal dat de luteale fase kan variëren tussen de 10 en 18 dagen maar dat dit normaal wel altijd gelijk is per vrouw en maximum 1 dag kan schelen…