Even een vraagje: wat verstaan jullie onder "slijmprop"?. Ik verlies al weken (af en toe) kleine sliertjes slijm, dit lijkt op een soort snottebel uit je neus. (Lekker smakelijk hè....hahaha) Nu rommelt het sinds een week aardig in m'n buik, en verlies sinds deze week nu echt "klodders slijm". (Ook te vergelijken met een snottebel, maar dan een hele flinke ) er zit verder geen bloed of andere verkleuringen in. Het is een soort geel/wittig slijm. En heel flexibel. Is dit nu de slijmprop, waar ik veel over hoor?? Of gaat het echt gepaard met bloedverlies. En in hoeveel "delen" verlies je dit, elke dag iets, of in eens een heleboel?? Ik vraag dit omdat ik met m'n vorige zwangerschap gestript ben, en verder daar alleen wat bloedverlies van heb gehad. (Wellicht slijmprop verloren tijdens bevalling zelf...?) Thnx meiden, voor jullie ervaring/antwoorden alvast!
Ik ben mijn prop in 1 keer verloren een paar jaar geleden. Dit zag eruit net zoals een ronde wijngum in de bleke kleur. De grote was zo een doorsnede van ca. 4 cm en 1 cm dik. Die kwam er gewoon opeens uit toen ik moest plassen. Wou afvegen en opeens had ik iets zwaarders in de hand. Stond ik even raar te kijken...
hier dezelfde ongeveer, bij mij zat er volgens wel een klein sliertje bloed bij, maar dat weet ik niet meer zeker, gek genoeg beviel ik uiteindelijk 2 dagen later wel
Bij mij was het echt gewoon een stuk taai slijm wat eruit kwam. Sorry voor de details maar het "hing" er echt uit... kon t zo verder trekken. Bah! De volgende dag was ik bevallen. Hopelijl zet t bij jou ook door!